This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055756%21RIV12-MSM-14410___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055756%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Výsledky výzkumné činnosti v oblasti motivace studentů.Ve školské matematice je nutné motivovat žáky, aby se chtěli učit. Motivační potenciál matematických témat se výrazně liší. K tématům, které mají na základní škole omezené motivační možnosti, patří algebra. Jsou ukázány některé možnosti motivací tohoto tématu. Výsledky výzkumné činnosti v oblasti motivace studentů.Ve školské matematice je nutné motivovat žáky, aby se chtěli učit. Motivační potenciál matematických témat se výrazně liší. K tématům, které mají na základní škole omezené motivační možnosti, patří algebra. Jsou ukázány některé možnosti motivací tohoto tématu. Result od research in the field of motivation of students. The role of motivation in mathematics is very important and should show to pupils the beauty of this subject. The methods of motivation are different, some of them are of great potential, unlike of others which are limited.
dcterms:title
Why do we learn algebra? Proč se učíme algebru? Proč se učíme algebru?
skos:prefLabel
Why do we learn algebra? Proč se učíme algebru? Proč se učíme algebru?
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055756!RIV12-MSM-14410___
n11:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n3:aktivita
n21:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n10:7859139
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n22:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
224090
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055756
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
motivation; algebras; terms; arrangements
n3:klicoveSlovo
n14:arrangements n14:algebras n14:motivation n14:terms
n3:kontrolniKodProRIV
[3EEA40007506]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Moderní trendy ve výuce matematiky a fyziky
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n3:tvurceVysledku
Blažková, Růžena
n3:typAkce
n7:CST
n3:zahajeniAkce
2011-12-21+01:00
n3:zamer
n9:MSM0021622443
s:numberOfPages
7
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita
n6:isbn
978-80-210-5652-7
n17:organizacniJednotka
14410