This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055717%21RIV12-MSM-14410___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055717%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.evaluacninastroje.cz/nuovckk_portal/Default.aspx?tabid=154
dcterms:description
Webová aplikace je prezentací VaV s aplikačním použitím pro výzkum a autoevaluaci školy. Jedná se o on-line systém diagnostických nástrojů a automaticky generovaných evaluačních zpráv v oblasti podpory a používání strategií učení se cizímu jazyku. Zprávy z nástroje jsou založeny na naprogramovaném algoritmu výpočtu výsledků a generování jejich grafického znázornění, včetně interpretací. Vývoji nástroje předcházelo několik fází předvýzkumů ve školách. Hlavní výzkum pro standardizaci nástroje proběhl na základních a středních školách on-line. Standardizace nástroje zahrnovala položkové analýzy, faktorové analýzy a analýzy reliability na vzorcích žáků, tříd, učitelů a škol z ČR (celkem se jednalo o 776 žáků základní školy a 940 žáků středních škol). Ve webové aplikaci probíhá automaticky aktualizace českých norem používaných pro výpočty výsledků do zpráv z nástroje dle nových on-line respondentů. Webová aplikace je prezentací VaV s aplikačním použitím pro výzkum a autoevaluaci školy. Jedná se o on-line systém diagnostických nástrojů a automaticky generovaných evaluačních zpráv v oblasti podpory a používání strategií učení se cizímu jazyku. Zprávy z nástroje jsou založeny na naprogramovaném algoritmu výpočtu výsledků a generování jejich grafického znázornění, včetně interpretací. Vývoji nástroje předcházelo několik fází předvýzkumů ve školách. Hlavní výzkum pro standardizaci nástroje proběhl na základních a středních školách on-line. Standardizace nástroje zahrnovala položkové analýzy, faktorové analýzy a analýzy reliability na vzorcích žáků, tříd, učitelů a škol z ČR (celkem se jednalo o 776 žáků základní školy a 940 žáků středních škol). Ve webové aplikaci probíhá automaticky aktualizace českých norem používaných pro výpočty výsledků do zpráv z nástroje dle nových on-line respondentů. This web application is a presentation of results of science and development. The web application can be used for research purposes and self-evaluation of schools. It is an on-line system of assessment instruments and automatically generated evaluation reports in the area of foreign language strategy use and their support by teachers. Instruments reports are based on programmed algorithm. The development of the instrument was based on several pilot studies. Main research was realised on-line from the Portal of self-evaluation instruments on primary and secondary schools in the Czech Republic. The instrument standardization consisted of item analyses, factor analyses and reliability analyses on a sample of pupils, classes, teachers and schools (776 pupils of primary and lower secondary schools and 940 upper secondary schools). In the web application there is included an automatic actualization of Czech norms used for construction of instrument reports.
dcterms:title
Foreign language learning strategies. Questionnaire for pupils Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky
skos:prefLabel
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky Foreign language learning strategies. Questionnaire for pupils
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055717!RIV12-MSM-14410___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A14410
n3:aktivita
n19:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n13:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n11:3959961 n11:4956532
n3:druhVysledku
n16:A
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
232517
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055717
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
instrument standardisation; learning strategies; foreign language; pupils; teachers; school; self-evaluation
n3:klicoveSlovo
n4:school n4:pupils n4:self-evaluation n4:learning%20strategies n4:instrument%20standardisation n4:foreign%20language n4:teachers
n3:kodPristupu
n15:V
n3:kontrolniKodProRIV
[930AA0CF6AB3]
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n3:tvurceVysledku
Vlčková, Kateřina Přikrylová, Jana
n9:organizacniJednotka
14410