This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055617%21RIV12-MSM-14410___/
n21https://schema.org/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055617%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují. The issue of key competences of teachers, including both matters of theory and teaching practice, belongs to most topical ones in scholarly discourses of both pedagogy and methodology of individual disciplines. The paper focuses on closer specification of the diagnostic and interventional competences of foreign language teachers within the scope of inclusive education, defining intervention as language advising during the learning process of a foreign language. Finally, the results of a research probe are presented which explored the diagnosis methods used by teachers of German and the way of language advising they provide to their pupils. K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují.
dcterms:title
Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání Language advising and diagnostic competence of foreign language teachers within the scope of inclusive education Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání
skos:prefLabel
Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání Language advising and diagnostic competence of foreign language teachers within the scope of inclusive education
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055617!RIV12-MSM-14410___
n6:predkladatel
n7:orjk%3A14410
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n17:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n13:6384994
n3:druhVysledku
n8:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
221395
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055617
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
competences of foreign language teachers; pedagogical diagnostics; intervention; language advising; research
n3:klicoveSlovo
n9:research n9:language%20advising n9:intervention n9:pedagogical%20diagnostics n9:competences%20of%20foreign%20language%20teachers
n3:kontrolniKodProRIV
[A4362A591EE4]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n3:nazevZdroje
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
299
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n3:tvurceVysledku
Janíková, Věra
n3:zamer
n18:MSM0021622443
s:numberOfPages
13
n4:hasPublisher
Masarykova univerzita
n21:isbn
978-80-210-5709-8
n11:organizacniJednotka
14410