This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055568%21RIV12-MSM-14410___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055568%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Problematika celoživotního učení patří k prioritám evropských i vládních programů. Nepřetržitý proces získávání, obnovování a zdokonalování kompetencí, znalostí, dovedností a zvyšování kvalifikace během celého života hraje stěžejní roli především v oblasti edukace osob se zdravotním postižením. Vzdělání je vnímáno jako klíčové pro sociální inkluzi a je spojováno s dosažením určité konkurenceschopnosti na trhu práce. Teoretický výzkum prezentovaný v kapitole se zabývá analýzou legislativních norem a strategických dokumentů vymezujících přístupy ke vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice. The issues of lifelong learning belong to the priorities of European and national programs. The continuous process of acquisition, renewal and enhancement of competences, knowledge, skills and qualification throughout life plays an important role in the area of education of people with disabilities. Education is seen as a key for social inclusion and is connected with achievement of competitiveness at the job market. The theoretical research presented in the chapter deals with analysis of legislation and strategic documents focusing on education of adults with disabilities in the Czech Republic. Problematika celoživotního učení patří k prioritám evropských i vládních programů. Nepřetržitý proces získávání, obnovování a zdokonalování kompetencí, znalostí, dovedností a zvyšování kvalifikace během celého života hraje stěžejní roli především v oblasti edukace osob se zdravotním postižením. Vzdělání je vnímáno jako klíčové pro sociální inkluzi a je spojováno s dosažením určité konkurenceschopnosti na trhu práce. Teoretický výzkum prezentovaný v kapitole se zabývá analýzou legislativních norem a strategických dokumentů vymezujících přístupy ke vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice.
dcterms:title
Analýza současných legislativních opatření zabývajících se podmínkami a realizací vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice Analysis of Current Legislation on Conditions and Realization of Education of Adults with Disabilities in the Czech Republic Analýza současných legislativních opatření zabývajících se podmínkami a realizací vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice
skos:prefLabel
Analýza současných legislativních opatření zabývajících se podmínkami a realizací vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice Analýza současných legislativních opatření zabývajících se podmínkami a realizací vzdělávání dospělých osob se zdravotním postižením v České republice Analysis of Current Legislation on Conditions and Realization of Education of Adults with Disabilities in the Czech Republic
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055568!RIV12-MSM-14410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n4:aktivita
n11:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n12:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n20:7800746
n4:druhVysledku
n13:C
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
186098
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055568
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Lifelong learning; adult education; individuals with disabilities; social inclusion; job market
n4:klicoveSlovo
n6:social%20inclusion n6:Lifelong%20learning n6:adult%20education n6:individuals%20with%20disabilities n6:job%20market
n4:kontrolniKodProRIV
[C4A6CD027356]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.
n4:obor
n19:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
386
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n4:tvurceVysledku
Sayoud Solárová, Kateřina
s:numberOfPages
13
n7:hasPublisher
MU
n14:isbn
978-80-210-5731-9
n9:organizacniJednotka
14410