This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055530%21RIV12-MSM-14410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055530%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru. The paper deals with developing skills for inclusive education for student teachers for 1st Primary School. We use their feedback at the end of the study, which could be incorporated in further optimizing the study program. Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru.
dcterms:title
The Develop of skills for inclusive education of Primary Teachers Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
skos:prefLabel
Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy The Develop of skills for inclusive education of Primary Teachers
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055530!RIV12-MSM-14410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n4:aktivita
n14:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n7:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n6:1128523
n4:druhVysledku
n5:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
227830
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055530
n4:jazykVysledku
n22:cze
n4:klicovaSlova
primary education; primary school teacher; inklusive school; inclusive teacher; inklusive competence; education of pupils with special educational needs
n4:klicoveSlovo
n10:inklusive%20school n10:inklusive%20competence n10:education%20of%20pupils%20with%20special%20educational%20needs n10:inclusive%20teacher n10:primary%20education n10:primary%20school%20teacher
n4:kontrolniKodProRIV
[A9202F300EDC]
n4:mistoKonaniAkce
PdF MU
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2011
n4:tvurceVysledku
Filová, Hana
n4:typAkce
n11:CST
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
n4:zamer
n18:MSM0021622443
s:numberOfPages
12
n8:hasPublisher
PdFMU
n15:isbn
978-80-210-5561-2
n21:organizacniJednotka
14410