This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055506%21RIV12-MSM-14410___/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055506%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
In the paper, methodological approaches are introduced to the empirical analysis of the curricular reform, which is viewed as a specific kind of education change. Various approaches are analysed (of authors such as Künzli, Gundem, Fullan etc.). In the focus lie attempts to operationalize the concept of implementation (i.e. the process of introducing certain ideas into practice through concrete procedures). The problem of (non)functioning or (non)efficiency of a curricular reform is also addressed, with regard to the often unrealistic expectations that are connected with this type of education change. Příspěvek je založen na analýze metodologických přístupů k empirickému zkoumání kurikulární reformy jakožto specifického druhu edukační změny. Rozebírají se přístupy rozpracovávané autory, jako jsou např. Künzli, Gundem, Fullan a další. Hlavní pozornost je věnována snahám o operacionalizaci pojmu implementace, jímž je označován proces zavádění určitých idejí do praxe prostřednictvím konkrétních koncepcí. V souvislosti s tím je rozebírán problém (ne)fungování, resp. (ne)účinnosti kurikulární reformy, a to s ohledem na mnohdy nepřiměřená očekávání, jež jsou s tímto typem edukační změny spojována. Příspěvek je založen na analýze metodologických přístupů k empirickému zkoumání kurikulární reformy jakožto specifického druhu edukační změny. Rozebírají se přístupy rozpracovávané autory, jako jsou např. Künzli, Gundem, Fullan a další. Hlavní pozornost je věnována snahám o operacionalizaci pojmu implementace, jímž je označován proces zavádění určitých idejí do praxe prostřednictvím konkrétních koncepcí. V souvislosti s tím je rozebírán problém (ne)fungování, resp. (ne)účinnosti kurikulární reformy, a to s ohledem na mnohdy nepřiměřená očekávání, jež jsou s tímto typem edukační změny spojována.
dcterms:title
Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy When 'what is being implemented' is to become 'implemented': on the methodology of research aimed at the implementation of curricular reform Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy
skos:prefLabel
Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy When 'what is being implemented' is to become 'implemented': on the methodology of research aimed at the implementation of curricular reform
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055506!RIV12-MSM-14410___
n14:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n3:aktivita
n19:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n5:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n9:5880386 n9:8648840 n9:8238154 n9:9212418
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
207320
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055506
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
curricular reform; implementation; research on curriculum
n3:klicoveSlovo
n6:research%20on%20curriculum n6:implementation n6:curricular%20reform
n3:kontrolniKodProRIV
[4AD4EC1E3AD7]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Škola - statický element v sociálnej dynamike
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n3:tvurceVysledku
Slavík, Jan Janík, Tomáš Najvar, Petr Knecht, Petr
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n12:hasPublisher
Iura Edition
n17:isbn
978-80-8078-459-1
n11:organizacniJednotka
14410