This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055504%21RIV12-MSM-14410___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055504%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The text presents the design of the research project Kvalitní škola that was aimed at the current curricular reform in Czech upper-secondary comprehensive schools. It also presents the methodology and selected results of the first phase of the project, which was realised through a series of interviews with coordinators of School educational program development on pilot schools. This first phase aimed on capturing the curricular reform as a complex of various problem issues (aims of curricular reform, implementation of curricular reform, supporting the reform, possibilities of school development within the reform, teachers within the reform, developing the School education program, instruction within the reform, key competences, evaluation and autoevaluation), which were further analysed in the subsequent phases of the project. Příspěvek představuje koncepci výzkumu Kvalitní škola, který byl zaměřen na kurikulární reformu na gymnáziích, a dále metodický postup a vybrané výsledky jeho první fáze. Ta byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jako komplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu. Příspěvek představuje koncepci výzkumu Kvalitní škola, který byl zaměřen na kurikulární reformu na gymnáziích, a dále metodický postup a vybrané výsledky jeho první fáze. Ta byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jako komplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu.
dcterms:title
Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: interviews with coordinators Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory
skos:prefLabel
Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: interviews with coordinators
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055504!RIV12-MSM-14410___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A14410
n3:aktivita
n5:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n13:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n7:5880386 n7:9212418 n7:3359425
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n22:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
208574
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055504
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
curricular reform; upper-secondary comprehensive school; research
n3:klicoveSlovo
n8:research n8:upper-secondary%20comprehensive%20school n8:curricular%20reform
n3:kontrolniKodProRIV
[AF7160F5AE10]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n3:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Knecht, Petr Solnička, David
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n14:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n21:isbn
978-80-210-5774-6
n11:organizacniJednotka
14410