This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055252%21RIV12-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055252%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Inkluzivní edukace dětí s poruchami chování či v jejich riziku a s ní související intervenční strategie by měly přihlížet k potřebám těchto dětí. Autor vychází z předpokladu, že potřebám dítěte nelze plně porozumnět bez zájmu o jeho pohled na situaci, o to, jak samo vnímá okolní svět a sebe sama v něm. Jednou z cest k takovému porozumění je kvalitativní výzkum. V textu jsou prezentována průběžná zjištění vycházející z výzkumu, který se zajímá o pohled tzv. problémových dětí na systém péče o ohrožené děti a na jejich vlastní pozici a roli v něm. Participanty výzkumu byli klienti preventivně výchovného zařízení. Inclusive education and intervention focusing on children with behavioral difficulties or children at risk should respect their individual needs. It is not possible to fully understand childrens needs without interest in their own perspective of the situation. Qualitative research can be seen as a way to find such understanding. There are partial research findings presented in the text. The research topic is childrens perspective on the system of institutional care and their own role within the system. Participants of the reserarch were clients of a counseling care center. Inkluzivní edukace dětí s poruchami chování či v jejich riziku a s ní související intervenční strategie by měly přihlížet k potřebám těchto dětí. Autor vychází z předpokladu, že potřebám dítěte nelze plně porozumnět bez zájmu o jeho pohled na situaci, o to, jak samo vnímá okolní svět a sebe sama v něm. Jednou z cest k takovému porozumění je kvalitativní výzkum. V textu jsou prezentována průběžná zjištění vycházející z výzkumu, který se zajímá o pohled tzv. problémových dětí na systém péče o ohrožené děti a na jejich vlastní pozici a roli v něm. Participanty výzkumu byli klienti preventivně výchovného zařízení.
dcterms:title
Role „problémových“ dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu Roles of „problematic“ children within the system of institutioinal care from their own perspective: Some research findings Role „problémových“ dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu
skos:prefLabel
Roles of „problematic“ children within the system of institutioinal care from their own perspective: Some research findings Role „problémových“ dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu Role „problémových“ dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055252!RIV12-MSM-14410___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A14410
n4:aktivita
n8:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n10:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n19:3296768
n4:druhVysledku
n13:C
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
227543
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055252
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
behavioral difficulties; behavioral disorder; special educational need; inclusive education; special education intervention; qualitative research
n4:klicoveSlovo
n6:inclusive%20education n6:special%20educational%20need n6:behavioral%20difficulties n6:behavioral%20disorder n6:qualitative%20research n6:special%20education%20intervention
n4:kontrolniKodProRIV
[22F198283A26]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n4:nazevZdroje
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
386
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2011
n4:tvurceVysledku
Červenka, Karel
s:numberOfPages
12
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita. MuniPress
n3:isbn
978-80-210-5731-9
n7:organizacniJednotka
14410