This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055250%21RIV12-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055250%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Negatively defined differences among people often lead to stigmatization of the ones who differ. Difference meaning negative social status is called stigma attribute. Clients of helping professions (such as children with behavioral difficulties and other target groups of special pedagogy) often have such negative attributes. This article offers specific view of the process of stigmatization as a source of diverse experience of the stigmatized people. The text presents data collected during qualitative research targeted on specific perspective of children clients of counseling care center for children with behavioral difficulties. Negativně vnímané odlišnosti často znamenají diskreditaci svých nositelů. Pokud odlišnost zakládá negativní sociální status, hovoříme o ní jako o stigmatu. Klienti pomáhajících profesí, zejména pak cílové skupiny speciální pedagogiky, nezřídka nesou charakteristiky, které je alespoň potenciálně stigmatizují. Text čtenáři nabízí pohled na proces stigmatizace jako zdroj různorodé zkušenosti stigmatizovaných. V textu jsou coby ilustrace prezentována některá ze zjištění kvalitativního výzkumu, který se věnoval pohledu dětí z preventivně výchovného zařízení na svou životní situaci i na sebe sama. Negativně vnímané odlišnosti často znamenají diskreditaci svých nositelů. Pokud odlišnost zakládá negativní sociální status, hovoříme o ní jako o stigmatu. Klienti pomáhajících profesí, zejména pak cílové skupiny speciální pedagogiky, nezřídka nesou charakteristiky, které je alespoň potenciálně stigmatizují. Text čtenáři nabízí pohled na proces stigmatizace jako zdroj různorodé zkušenosti stigmatizovaných. V textu jsou coby ilustrace prezentována některá ze zjištění kvalitativního výzkumu, který se věnoval pohledu dětí z preventivně výchovného zařízení na svou životní situaci i na sebe sama.
dcterms:title
Stigmatizace jako různorodá zkušenost dětí s poruchamni chování a emocí: Zkušenost mezi diskreditací a podporou. Stigmatization as Diverse Experience of Children with Behavioral Difficulties: Experience between Discreditation and Social Support Stigmatizace jako různorodá zkušenost dětí s poruchamni chování a emocí: Zkušenost mezi diskreditací a podporou.
skos:prefLabel
Stigmatizace jako různorodá zkušenost dětí s poruchamni chování a emocí: Zkušenost mezi diskreditací a podporou. Stigmatization as Diverse Experience of Children with Behavioral Difficulties: Experience between Discreditation and Social Support Stigmatizace jako různorodá zkušenost dětí s poruchamni chování a emocí: Zkušenost mezi diskreditací a podporou.
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055250!RIV12-MSM-14410___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A14410
n3:aktivita
n10:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n18:3296768
n3:druhVysledku
n21:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
232391
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055250
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
stigmatization; helping professions; special education; behavioral difficulties; behavioral disorder; identity
n3:klicoveSlovo
n7:helping%20professions n7:stigmatization n7:behavioral%20difficulties n7:behavioral%20disorder n7:identity n7:special%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[C5DB85833A7B]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
330. publikace Paido
n3:nazevZdroje
Bartoňová, M., Vítková, M. (eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V.
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
299
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel
n3:zamer
n14:MSM0021622443
s:numberOfPages
11
n9:hasPublisher
Paido
n19:isbn
978-80-7315-220-8
n8:organizacniJednotka
14410