This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055184%21RIV12-MSM-14410___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055184%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Modern approaches to evaluation in foreign language teaching do not only focus on the evaluation of the pupil’s performance but also on the evaluation of the process of learning. Individualized and differentiated approach is emphasized together with the development of the pupil’s self-evaluation capacities. The aims of the chapter are to provide an overview of current trends in the evaluation in foreign language teaching and learning and to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of foreign language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic schools I v cizojazyčné výuce se uplatňují moderní přístupy k hodnocení, které se zaměřují nejen na žákův výkon, ale i na evaluaci procesu učení, přičemž je zde významným způsobem zdůrazňována potřeba individualizovaného a diferencovaného uchopení dané problematiky společně s rozvojem schopnosti žákova sebehodnocení. Kapitola podává souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představuje výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole. I v cizojazyčné výuce se uplatňují moderní přístupy k hodnocení, které se zaměřují nejen na žákův výkon, ale i na evaluaci procesu učení, přičemž je zde významným způsobem zdůrazňována potřeba individualizovaného a diferencovaného uchopení dané problematiky společně s rozvojem schopnosti žákova sebehodnocení. Kapitola podává souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představuje výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole.
dcterms:title
Modern Approaches to Evaluation in Foreign Language Teaching to Pupils With SLD Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU
skos:prefLabel
Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU Modern Approaches to Evaluation in Foreign Language Teaching to Pupils With SLD Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčné výuce se zřetelem k žákům s SPU
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055184!RIV12-MSM-14410___
n11:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n16:7445466 n16:6384994 n16:2987309 n16:2185121
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
213297
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055184
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
assessment; evaluation; assessment for learning; foreign language teaching; teacher
n3:klicoveSlovo
n10:assessment%20for%20learning n10:teacher n10:evaluation n10:foreign%20language%20teaching n10:assessment
n3:kontrolniKodProRIV
[4DB53CD2E27D]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n3:nazevZdroje
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Education Needs V
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetStranKnihy
299
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n3:tvurceVysledku
Kyloušková, Hana Hanušová, Světlana Janíková, Věra Grenarová, Renée
n3:zamer
n9:MSM0021622443
s:numberOfPages
14
n20:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
978-80-7315-220-8
n12:organizacniJednotka
14410