This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055149%21RIV12-MSM-14410___/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055149%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Kapitola je zaměřena na uplatnění procesu individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření. The chapter deals with the application of individualization and differentiation of teaching process in elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic. The chapter presents a research, which was realized at elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic in the year 2011. It offers interpretation of partial results and presented conclusions of research. Kapitola je zaměřena na uplatnění procesu individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
dcterms:title
Individualization and Differentiation of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
skos:prefLabel
Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice Individualization and Differentiation of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055149!RIV12-MSM-14410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n8:1483633 n8:3060241
n3:druhVysledku
n4:C
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
204206
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055149
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary school for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; group teaching; individual tutoring
n3:klicoveSlovo
n7:mild%20intellectual%20disability n7:education%20of%20pupils%20with%20mild%20intellectual%20disability n7:individual%20tutoring n7:group%20teaching n7:teaching%20process n7:elementary%20school%20for%20pupils%20with%20mild%20intellectual%20disabilities
n3:kontrolniKodProRIV
[54A495E6AE91]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
386
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2011
n3:tvurceVysledku
Bartoňová, Miroslava Chaloupková, Soňa
s:numberOfPages
10
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita
n10:isbn
978-80-210-5731-9
n19:organizacniJednotka
14410