This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n22http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055010%21RIV12-MSM-14410___/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055010%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Inkluzivní vzdělávání a celoživotní učení patří k současným trendům školství na evropské úrovni. Neustále se zvyšující kvalita komplexní podpory osob se zdravotním postižením vede také ke zvyšování kvality, nabídky a dostupnosti vzdělávání, ke zlepšení kompetencí těchto osob a ke zvýšení možností jejich profesního uplatnění, což je významnou prevencí sociální exkluze. Text představuje projekt výzkumného šetření zaměřeného na problematiku připravenosti osob se zdravotním postižením na požadavky trhu práce. Plný text uveden na CD. Inkluzivní vzdělávání a celoživotní učení patří k současným trendům školství na evropské úrovni. Neustále se zvyšující kvalita komplexní podpory osob se zdravotním postižením vede také ke zvyšování kvality, nabídky a dostupnosti vzdělávání, ke zlepšení kompetencí těchto osob a ke zvýšení možností jejich profesního uplatnění, což je významnou prevencí sociální exkluze. Text představuje projekt výzkumného šetření zaměřeného na problematiku připravenosti osob se zdravotním postižením na požadavky trhu práce. Plný text uveden na CD. Inclusive education and lifelong education belongs to current trends of European level. Rising quality of complex support for people with disabilities leads to better quality, offer and access to education. It also improves their skills and chance for professional success, which is an important prevention of social exclusion. This text presents a research project focused on the problems of how to prepare people with disabilities for the demands of the job market.
dcterms:title
Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion
skos:prefLabel
Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055010!RIV12-MSM-14410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n19:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n16:7800746 n16:6031846
n4:druhVysledku
n7:D
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
223620
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055010
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies
n4:klicoveSlovo
n6:job%20market n6:people%20with%20disabilities n6:social%20exclusion n6:key%20competencies n6:work%20success n6:inclusive%20education n6:social%20inclusion n6:participation
n4:kontrolniKodProRIV
[CA40F8D901B4]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n19:2011
n4:tvurceVysledku
Sayoud Solárová, Kateřina Pitnerová, Pavla
n4:typAkce
n11:CST
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
n4:zamer
n17:MSM0021622443
s:numberOfPages
11
n12:hasPublisher
Paido
n10:isbn
978-80-7315-216-1
n22:organizacniJednotka
14410