This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054842%21RIV12-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054842%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Předmětem monografie je analýza možností vzdělávání a výchovy dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na různých stupních vzdělávání, v předškolním, základním a v středním, se zřetelem na děti a žáky se zdravotním postižením a se zaměřením na epilepsii. V teoretické části je stanoven hlavní cíl - analyzovat a komparovat faktory determinující profesní orientaci žáků se zdravotním postižením - a dílčí cíle: analyzovat podmínky, které byly žákům vytvořeny, aby mohli co nejlépe absolvovat přechod ze školy do zaměstnání, dále analyzovat, jakým způsobem žáci řešili problém týkající se tohoto přechodu a zjistit, kdo jim v těchto obtížných situacích poskytoval rady a doporučení. Součástí monografie jsou výzkumná šetření, která byla provedena v mateřských školách, na základních a středních školách. Respondenty výzkumného projektu byly učitelé mateřských, základních a středních škol a také žáci čtvrtých ročníků středních škol. V monografii jsou prezentovány výsledky výzkumných šetření. The subject of monohraphy is analysis possibilities of education with special education needs on the different stage of education, in the preschool, elementary and high school with consideration on disabled children and pupils aimed on epilepsy. In theoretic part is estabilished main objective to analyze and compare factors determining career orientation of disabled pupils and fractional objectives: to analyse conditions, which were made for pupils, in order to transition from school to work, further analyze, how pupils were solving issue related to this transition and find out who was giving them advises and recommendations. Research monograph is part of an investigation that was conducted in kindergartens, primary and secondary schools. The respondents of the research project were preschool teachers, primary and secondary schools and fourth grade students of secondary schools. The monograph presents the results of the survey. Předmětem monografie je analýza možností vzdělávání a výchovy dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na různých stupních vzdělávání, v předškolním, základním a v středním, se zřetelem na děti a žáky se zdravotním postižením a se zaměřením na epilepsii. V teoretické části je stanoven hlavní cíl - analyzovat a komparovat faktory determinující profesní orientaci žáků se zdravotním postižením - a dílčí cíle: analyzovat podmínky, které byly žákům vytvořeny, aby mohli co nejlépe absolvovat přechod ze školy do zaměstnání, dále analyzovat, jakým způsobem žáci řešili problém týkající se tohoto přechodu a zjistit, kdo jim v těchto obtížných situacích poskytoval rady a doporučení. Součástí monografie jsou výzkumná šetření, která byla provedena v mateřských školách, na základních a středních školách. Respondenty výzkumného projektu byly učitelé mateřských, základních a středních škol a také žáci čtvrtých ročníků středních škol. V monografii jsou prezentovány výsledky výzkumných šetření.
dcterms:title
Analysis of Factors Determining Profesional Orientation of Individuals with Health Impairments Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postižením Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postižením
skos:prefLabel
Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postižením Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postižením Analysis of Factors Determining Profesional Orientation of Individuals with Health Impairments
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00054842!RIV12-MSM-14410___
n15:predkladatel
n21:orjk%3A14410
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n12:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n14:7356471
n4:druhVysledku
n19:B
n4:duvernostUdaju
n6:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
185950
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00054842
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
pupil with special educational needs; disability; health disadvantage; epilepsy; graduation; factors influencing a successful school to work transition and pre vocational training; integrative inclusive education research survey
n4:klicoveSlovo
n7:pupil%20with%20special%20educational%20needs n7:epilepsy n7:integrative%20inclusive%20education%20research%20survey n7:factors%20influencing%20a%20successful%20school%20to%20work%20transition%20and%20pre%20vocational%20training n7:health%20disadvantage n7:graduation n7:disability
n4:kontrolniKodProRIV
[F9927475DF0A]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postižením
n4:obor
n20:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
207
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n4:tvurceVysledku
Fialová, Ilona
n4:zamer
n16:MSM0021622443
s:numberOfPages
207
n5:hasPublisher
Masarykova univerzita
n3:isbn
978-80-210-5591-9
n17:organizacniJednotka
14410