This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053718%21RIV12-MSM-14410___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053718%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Odborná kniha se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření – analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené. Odborná kniha se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření – analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené. The publication focuses on the topic of communicative competences of pupils and teachers at primary schools for hearing impaired in the Czech Republic and Baden-Württemberg in Germany. It specializes in analysis of communicative competences of younger school age pupils and teachers at lower primary schools for hearing impaired. The monograph is structured into five chapters. The first one focuses on specific features in the communication of persons with hearing impairment, the second and third chapter deal with education of children and pupils with hearing impairment in the Czech Republic and in Germany. The fourth chapter and fifth chapter are empirical and contain the research – analysis of communicative competences.
dcterms:title
Analysis of Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary Schools for Pupils with Hearing Impairment in the Czech Republic and in Germany Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
skos:prefLabel
Analysis of Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary Schools for Pupils with Hearing Impairment in the Czech Republic and in Germany Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00053718!RIV12-MSM-14410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n4:aktivita
n12:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n15:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n8:6052185
n4:druhVysledku
n21:B
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
185966
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00053718
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
communication; communicative competences; communicative forms of persons with hearing impairment; visual motor communicative forms; communicative approaches to education of people with hearing impairment; primary schools for hearing impaired
n4:klicoveSlovo
n7:primary%20schools%20for%20hearing%20impaired n7:communication n7:visual%20motor%20communicative%20forms n7:communicative%20competences n7:communicative%20forms%20of%20persons%20with%20hearing%20impairment n7:communicative%20approaches%20to%20education%20of%20people%20with%20hearing%20impairment
n4:kontrolniKodProRIV
[A1696094C5A6]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
203
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n4:tvurceVysledku
Hricová, Lenka
n4:zamer
n9:MSM0021622443
s:numberOfPages
203
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
978-80-210-5564-3
n16:organizacniJednotka
14410