This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053581%21RIV12-MSM-14410___/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053581%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Video is becoming a popular and often used tool for developing professional knowledge, abilities and competencies of (prospective) teachers. In this chapter we analyze different approaches to using video in teacher education - we will focus on the historical perspective. Video se v posledních letech stává oblíbeným a často využívaným prostředkem rozvíjení profesních znalostí, dovedností a kompetencí (budoucích) učitelů. V této části knihy analyzujeme různé způsoby využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání – pozornost zaměříme na historickou perspektivu. Video se v posledních letech stává oblíbeným a často využívaným prostředkem rozvíjení profesních znalostí, dovedností a kompetencí (budoucích) učitelů. V této části knihy analyzujeme různé způsoby využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání – pozornost zaměříme na historickou perspektivu.
dcterms:title
Video in Teacher Education - Historical Perspective Video v učitelském vzdělávání – historické ohlédnutí Video v učitelském vzdělávání – historické ohlédnutí
skos:prefLabel
Video v učitelském vzdělávání – historické ohlédnutí Video in Teacher Education - Historical Perspective Video v učitelském vzdělávání – historické ohlédnutí
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00053581!RIV12-MSM-14410___
n12:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(LC06046)
n4:dodaniDat
n13:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n6:5880386 n6:9580433
n4:druhVysledku
n19:C
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
238413
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00053581
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Teacher education; video
n4:klicoveSlovo
n8:video n8:Teacher%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[D9B81B069DB6]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21
n4:nazevZdroje
Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.
n4:obor
n14:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
200
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n9:LC06046
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n4:tvurceVysledku
Minaříková, Eva Janík, Tomáš
s:numberOfPages
5
n15:hasPublisher
Paido
n21:isbn
978-80-7315-213-0
n3:organizacniJednotka
14410