This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053573%21RIV12-MSM-14410___/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053573%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V kapitole představujeme základní teoretické koncepty, o něž se opírá výklad v této knize. Z výběru konceptů je patrné, že se hlásíme k pojetí učitele jako reflektivního praktika. V první části kapitoly analyzujeme povahu vyučování jako druhu pedagogického jednání, následně analyzujeme vztah mezi učitelovým jednáním a myšlením, přičemž objasňujeme význam intuice. V další části postupujeme k výkladu pojmu reflexe a objasňujeme základní východiska reflektivní praxe. V kapitole představujeme základní teoretické koncepty, o něž se opírá výklad v této knize. Z výběru konceptů je patrné, že se hlásíme k pojetí učitele jako reflektivního praktika. V první části kapitoly analyzujeme povahu vyučování jako druhu pedagogického jednání, následně analyzujeme vztah mezi učitelovým jednáním a myšlením, přičemž objasňujeme význam intuice. V další části postupujeme k výkladu pojmu reflexe a objasňujeme základní východiska reflektivní praxe. In this chapter we introduce the basic theoretical concepts which this book builds on. From the choice of the concepts it is clear that we follow the concept of teacher as a reflective practitioner. In the first part of this chapter we talk about the nature of teaching as a type of teacher action. We go on to analyze the relationship between teacher action and teacher thinking whilst clarifying the importance of intuition. In the next part we explain the concept of reflection and present the basis of reflective practice.
dcterms:title
Učitel jako reflektivní praktik Učitel jako reflektivní praktik Teacher as a Reflective Practitioner
skos:prefLabel
Učitel jako reflektivní praktik Teacher as a Reflective Practitioner Učitel jako reflektivní praktik
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00053573!RIV12-MSM-14410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(LC06046)
n3:dodaniDat
n4:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n6:6753817 n6:5880386 n6:9580433
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
236532
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00053573
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Teacher education; reflection; reflective practitioner
n3:klicoveSlovo
n14:Teacher%20education n14:reflection n14:reflective%20practitioner
n3:kontrolniKodProRIV
[91FD31FFD076]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21
n3:nazevZdroje
Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetStranKnihy
200
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n13:LC06046
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2011
n3:tvurceVysledku
Minaříková, Eva Janík, Tomáš Slavík, Jan Píšová, Michaela
s:numberOfPages
10
n7:hasPublisher
Paido
n8:isbn
978-80-7315-213-0
n12:organizacniJednotka
14410