This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053006%21RIV12-MSM-14410___/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053006%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací a jeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka. One of the central point of portfolio assessment method is so-called portfolio assessing interview. A part of this interview, what is basically a debate over pupils work and achievements, are questions. This article mentions and comments examples of these questions taken from interview noted during a research - case study - zoomed in portfolio as a tool for assessing and self-assessing. An author considers a teachers strategy of quistioning to be one of the key strategy for this interview and its findings, because they reflect aims of the assessment and determine validity of the assessing proces. Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací a jeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka.
dcterms:title
Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele Portfolio: The Art of Asking As an Attribute of Teacher Communication Competence
skos:prefLabel
Portfolio: The Art of Asking As an Attribute of Teacher Communication Competence Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00053006!RIV12-MSM-14410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A14410
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n15:1692488
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
221579
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00053006
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
portfolio; assessment; self-assessment; questions; assessing interview; communication competences
n3:klicoveSlovo
n4:portfolio n4:questions n4:assessment n4:self-assessment n4:assessing%20interview n4:communication%20competences
n3:kontrolniKodProRIV
[618C99EC568B]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n3:tvurceVysledku
Václavík, Antonín
n3:typAkce
n7:CST
n3:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n9:hasPublisher
Masarykova univerzita
n20:isbn
978-80-210-5561-2
n19:organizacniJednotka
14410