This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052345%21RIV12-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052345%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují ve školním kurikulu nové oblasti, které souvisejí s potřebou biofilní orientace vzdělávání. Autorka se věnuje učení o přírodě na základní škole z hlediska komponent školní výuky – vzdělávacího obsahu, výukových strategií a žákovských prekoncepcí. Analyzuje klíčová témata o přírodě a kultuře ze školního kurikula v rovině kognitivní, kognitivně-afektivní a kognitivně-motorické. Uplatnila výsledky z Výzkumného záměru MŠMT (MSM0021622421) %22Škola a zdraví pro 21. století.%22 Zdůvodňuje je potřebou proměny vzdělávacího obsahu, za jehož interpretaci žákům zodpovídá učitel. In agreement with the vision of life in harmony with nature the school curriculum brings up new areas associated with the biophile focus in education. The author deals with learning about the environment in basic school from the point of view of the components of school teaching – educational content, teaching strategies and pupils preconcepts. She analyses the key topics on the environment and culture from the school curriculum in the cognitive, cognitive-emotional and cognitive-motor dimensions. She used the results from the research project %22School and health for 21st century%22. She justifies them by the need of the transformation of the educational content, where it is the teacher who is responsible for its interpretation to pupils. V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují ve školním kurikulu nové oblasti, které souvisejí s potřebou biofilní orientace vzdělávání. Autorka se věnuje učení o přírodě na základní škole z hlediska komponent školní výuky – vzdělávacího obsahu, výukových strategií a žákovských prekoncepcí. Analyzuje klíčová témata o přírodě a kultuře ze školního kurikula v rovině kognitivní, kognitivně-afektivní a kognitivně-motorické. Uplatnila výsledky z Výzkumného záměru MŠMT (MSM0021622421) %22Škola a zdraví pro 21. století.%22 Zdůvodňuje je potřebou proměny vzdělávacího obsahu, za jehož interpretaci žákům zodpovídá učitel.
dcterms:title
Příroda ve školní výuce Příroda ve školní výuce The Environment in School Teaching
skos:prefLabel
Příroda ve školní výuce The Environment in School Teaching Příroda ve školní výuce
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00052345!RIV12-MSM-14410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A14410
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622421)
n3:dodaniDat
n16:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n12:7218877
n3:druhVysledku
n17:C
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223641
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00052345
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
educational content; teaching strategies; pupils preconcepts; biophiled focus in education; learning about the environment; nature; culture
n3:klicoveSlovo
n4:culture n4:teaching%20strategies n4:educational%20content n4:pupils%20preconcepts n4:nature n4:biophiled%20focus%20in%20education n4:learning%20about%20the%20environment
n3:kontrolniKodProRIV
[4393FC8CEB1B]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n3:nazevZdroje
Šmajs, J. (ed.) Aby Země nebyla jen hrobem. Literatura, kultura, příroda.
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
228
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2011
n3:tvurceVysledku
Horká, Hana
n3:zamer
n9:MSM0021622421
s:numberOfPages
9
n21:hasPublisher
Obec spisovatelů
n14:isbn
978-80-904218-8-2
n19:organizacniJednotka
14410