This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051786%21RIV12-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051786%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The theme of this topic is the issue of education for pupils with learning difficulties (specifically with mental disabilities) in the social services. Students who are users of these services. We will focus on the conditions of education, linking schools and social institutions and possibilities of counseling.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
dcterms:title
Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions
skos:prefLabel
Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00051786!RIV12-MSM-14410___
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n15:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1483633 n11:4178882
n3:druhVysledku
n9:C
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
279375
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00051786
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
social services education student with learning disabilities learning difficulties guyance counseling
n3:klicoveSlovo
n10:social%20services%20education%20student%20with%20learning%20disabilities%20learning%20difficulties%20guyance%20counseling
n3:kontrolniKodProRIV
[9184B754930E]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
409
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2010
n3:tvurceVysledku
Zemská, Barbora Pipeková, Jarmila Bartoňová, Miroslava
n3:zamer
n7:MSM0021622443
s:numberOfPages
9
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n13:isbn
978-80-210-5383-0
n5:organizacniJednotka
14410