This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051688%21RIV12-MSM-14410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051688%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století je vyvíjen intervenční projekt Pyramidulka, jehož součástí je monitoring zdatnosti a pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy. Stěžejními metodami monitoringu je testová baterie Fitnessgram, testy držení těla a nově koncipovaný časový snímek dne, zachycující objem, intenzitu a obsah pohybové aktivity dětí. Úkolem učitelů (v úzké spolupráci s žáky a rodiči) je posuzovat a optimalizovat denní režim žáků s cílem pozitivně ovlivnit jejich zdatnost. Výsledky získané při ověřování časového snímku dne přinášejí aktuální informace o pohybové aktivitě žáků ve škole i mimo školu. Analýza výsledků neprokázala statisticky významné rozdíly v objemu a intenzitě pohybové aktivity mezi hochy a dívkami, ani mezi věkovými skupinami žáků v 1.–5. ročníku ZŠ. Průměrný objem pohybové aktivity sledovaného souboru je přijatelný. V rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století je vyvíjen intervenční projekt Pyramidulka, jehož součástí je monitoring zdatnosti a pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy. Stěžejními metodami monitoringu je testová baterie Fitnessgram, testy držení těla a nově koncipovaný časový snímek dne, zachycující objem, intenzitu a obsah pohybové aktivity dětí. Úkolem učitelů (v úzké spolupráci s žáky a rodiči) je posuzovat a optimalizovat denní režim žáků s cílem pozitivně ovlivnit jejich zdatnost. Výsledky získané při ověřování časového snímku dne přinášejí aktuální informace o pohybové aktivitě žáků ve škole i mimo školu. Analýza výsledků neprokázala statisticky významné rozdíly v objemu a intenzitě pohybové aktivity mezi hochy a dívkami, ani mezi věkovými skupinami žáků v 1.–5. ročníku ZŠ. Průměrný objem pohybové aktivity sledovaného souboru je přijatelný. Pyramidulka intervent project is developed as a part of the research program School and Health in 21st Century that includes monitoring of fitness and physical activity of 1st grade elementary school pupils. The principal methods of monitoring are: a test battery “Fitnessgram”, posture tests and newly drafted time snapshot of the day depicting content, intensity and volume of children’s physical activity. The role of a teacher is (in close cooperation with pupils and their parents) to evaluate and optimise pupils’ daily routine in order to positively influence their fitness. The results obtained during verifying of the time snapshot of the day yield actual information about physical activity of pupils in school as well as out of school. The results analysis did not prove any significant differences in volume and intensity of physical activity between boys and girls or age groups of pupils in 1st-5th grade of elementary school. The average volume of monitored group physical activities is satisfactory.
dcterms:title
Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ Monitoring of Physical Activities and 1st Grade Elementary School Pupils Fitness
skos:prefLabel
Monitoring of Physical Activities and 1st Grade Elementary School Pupils Fitness Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00051688!RIV12-MSM-14410___
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622421)
n3:dodaniDat
n7:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8639035 n10:4867521 n10:3156745
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
272505
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00051688
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
physical activity; fitness; time snapshot of the day; physical education; 1st grade of elementary school
n3:klicoveSlovo
n5:fitness n5:physical%20education n5:physical%20activity n5:1st%20grade%20of%20elementary%20school n5:time%20snapshot%20of%20the%20day
n3:kontrolniKodProRIV
[F33293432205]
n3:mistoKonaniAkce
Frýdlant n. O.
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
KLIMTOVÁ, H. (ed.) Pedagogická kinantropologie. Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 14.4.-16.4. 2010
n3:obor
n18:AK
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:tvurceVysledku
Vrbas, Jaroslav Jančíková, Iveta Mužík, Vladislav
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
n3:zamer
n16:MSM0021622421
s:numberOfPages
7
n11:hasPublisher
Tribun EU s. r. o.
n19:isbn
978-80-7399-116-6
n20:organizacniJednotka
14410