This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048730%21RIV11-GA0-14410___/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048730%21RIV11-GA0-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Publikace představuje zkušenosti s výzkumem v oblasti informálního zkušenostního učení prostřednictvím fikčních postav a jejich příběhů. Kvantitativní část práce přináší výsledky výzkumu, realizovaného mezi více než 2000 respondenty z Česko-Slovenské filmové databáze. Na základě získaných dat byl popsán vztah mezi vlastnostmi fikčních postav a vlastnostmi diváka, který se s nimi ztotožňuje. V případových studiích, zaměřených na diváky čtyř populárních televizních seriálů, byl analyzován průběh procesu identifikace s fikční postavou. Z těchto zjištění je zřejmé, že se proces zkušenostního učení bezprostředně váže na proces identifikace s postavou, jehož součástí je proces sebereflexe. Publikace představuje zkušenosti s výzkumem v oblasti informálního zkušenostního učení prostřednictvím fikčních postav a jejich příběhů. Kvantitativní část práce přináší výsledky výzkumu, realizovaného mezi více než 2000 respondenty z Česko-Slovenské filmové databáze. Na základě získaných dat byl popsán vztah mezi vlastnostmi fikčních postav a vlastnostmi diváka, který se s nimi ztotožňuje. V případových studiích, zaměřených na diváky čtyř populárních televizních seriálů, byl analyzován průběh procesu identifikace s fikční postavou. Z těchto zjištění je zřejmé, že se proces zkušenostního učení bezprostředně váže na proces identifikace s postavou, jehož součástí je proces sebereflexe. This publication presents experiences with a research in the field of informal experiential learning through fictional characters and their stories. The quantitative booksection brings research results based on a survey being realised among more than 2000 respondents from Czech-Slovak Film Database. Upon the research results were described the relations between characteristics of fictional characters and characteristics of the viewer. In the case studies, focused on viewers of four popular television series, was analyzed the process of identification with a fictional character. From these findings is obvious, that the process of experiential learning is connected with the process of identification with fictional character, including process of self-reflection.
dcterms:title
Experiential Learning through Identification with Film and TV series Fictional Characters Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů
skos:prefLabel
Experiential Learning through Identification with Film and TV series Fictional Characters Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00048730!RIV11-GA0-14410___
n3:aktivita
n6:P
n3:aktivity
P(GP406/08/P176)
n3:dodaniDat
n14:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4575032
n3:druhVysledku
n9:B
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
300173
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00048730
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
experiential learning; informal learning; lifelong learning; open education; viewer; fan; fictional character; identification; self-reflection
n3:klicoveSlovo
n7:open%20education n7:identification n7:experiential%20learning n7:fictional%20character n7:lifelong%20learning n7:self-reflection n7:informal%20learning n7:viewer n7:fan
n3:kontrolniKodProRIV
[62AB061409F5]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Spisy Pedagogické Fakulty MU svazek číslo 137
n3:nazevZdroje
Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
193
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n10:GP406%2F08%2FP176
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2010
n3:tvurceVysledku
Krátká, Jana
s:numberOfPages
193
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
978-80-210-5249-9
n17:organizacniJednotka
14410