This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047004%21RIV11-MSM-14410___/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047004%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti. Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti. Quality of school life model introduduces the factors of educational opportunity and support for so called At-risk children. Pupils with behaviour disorder are very often school outsiders and experience exclusion from education. We introduce here the model of inclusive school, based on our longterm research. Inclusive school with supportive learning and teaching processes increases At-risk childrens socialisation an quality of their life in adulthood.
dcterms:title
Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. Opportunity and Protection in the education with the Focuse on At-risk children. Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
skos:prefLabel
Opportunity and Protection in the education with the Focuse on At-risk children. Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00047004!RIV11-MSM-14410___
n4:aktivita
n13:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n8:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n10:9984852
n4:druhVysledku
n18:C
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
281661
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00047004
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
at-risk pupil; behaviour disorder; inclusive education; school life; school failure; exclusion; support; resilience
n4:klicoveSlovo
n5:inclusive%20education n5:resilience n5:school%20life n5:support n5:at-risk%20pupil n5:behaviour%20disorder n5:exclusion n5:school%20failure
n4:kontrolniKodProRIV
[BB2E12D49214]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n4:nazevZdroje
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
409
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n4:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
s:numberOfPages
7
n14:hasPublisher
Masarykova univerzita
n19:isbn
978-80-210-5383-0
n9:organizacniJednotka
14410