This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046739%21RIV11-MSM-14410___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046739%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Text analyzuje roli identity jedince s poruchou chování a emocí v symbolické rovině sociální interakce. Autor vychází z obecného předpokladu o dialektickém vztahu vnitřní a vnější jedincovy identity, z předpokladu jejich vzájemného ovlivňování a reálné neoddělitelnosti. Negativní identita nesená označením porucha chování má významný potenciál negativně ovlivnit jedincovu budoucí životní perspektivu nejen na symbolické, nýbrž i materiální úrovni. Dále v textu je uvedeno několik příkladů z praxe preventivně výchovných aktivit, které jsou ilustrací možností, jak identitu jedinců s %22problémovým%22 statusem pozitivně ovlivňovat jak v její vnitřní, tak vnější dimenzi. The text analyzes role of identity of individuals with behavioral and emotional difficulties on a symbolical level of social interaction. The author stresses the dialectics of the relationship between individuals personal and self-identities. Negative identity carried by the label %22behavioral difficulty%22 has a potential to negatively influence individuals life perspective, 2 not only on a symbolical level but in real life as well. In the text there are several examples of preventive activities from practice, illustrating possibilities to positively influence identity of individuals with %22problematic%22 status. Text analyzuje roli identity jedince s poruchou chování a emocí v symbolické rovině sociální interakce. Autor vychází z obecného předpokladu o dialektickém vztahu vnitřní a vnější jedincovy identity, z předpokladu jejich vzájemného ovlivňování a reálné neoddělitelnosti. Negativní identita nesená označením porucha chování má významný potenciál negativně ovlivnit jedincovu budoucí životní perspektivu nejen na symbolické, nýbrž i materiální úrovni. Dále v textu je uvedeno několik příkladů z praxe preventivně výchovných aktivit, které jsou ilustrací možností, jak identitu jedinců s %22problémovým%22 statusem pozitivně ovlivňovat jak v její vnitřní, tak vnější dimenzi.
dcterms:title
Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování. Identity of individuals with behavioral and emotional difficulties as an educational problem: Some examples of good practice Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování.
skos:prefLabel
Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování. Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování. Identity of individuals with behavioral and emotional difficulties as an educational problem: Some examples of good practice
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00046739!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n6:3296768
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
262775
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00046739
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
identity; emotional and behavioral difficulties; stigmatization; inclusion
n3:klicoveSlovo
n4:identity n4:inclusion n4:stigmatization n4:emotional%20and%20behavioral%20difficulties
n3:kontrolniKodProRIV
[E4E7F7ED3466]
n3:mistoKonaniAkce
PdF MU
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-09-15+02:00
n3:zamer
n19:MSM0021622443
s:numberOfPages
11
n21:hasPublisher
Paido
n16:isbn
978-80-7315-199-7
n11:organizacniJednotka
14410