This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045938%21RIV11-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045938%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek prezentuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků prvního stupně základních škol pro sluchově postižené, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mladšího školního věku. Přestože se nejednalo o výzkum na běžných výchovně vzdělávacích zařízeních, ale na zařízeních zřízených pro žáky s určitým typem postižení, jsou zde však rovněž znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze. Článek prezentuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků prvního stupně základních škol pro sluchově postižené, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mladšího školního věku. Přestože se nejednalo o výzkum na běžných výchovně vzdělávacích zařízeních, ale na zařízeních zřízených pro žáky s určitým typem postižení, jsou zde však rovněž znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze. The paper presents the results of the partial research from the field of the communication competences of pupils at primary schools for hearing impaired, young aged pupils with special education needs. Although it was not a research on schools of the generally educational stream, but on schools for pupils with some certain type of impairment, there are also certain integrative (inclusive) trends, but rather in the social context then in the context of school inclusion.
dcterms:title
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg Communication Competences of Pupils at Primary Schools for Hearing Impaired in Baden-Württemberg, Germany Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg
skos:prefLabel
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg Communication Competences of Pupils at Primary Schools for Hearing Impaired in Baden-Württemberg, Germany Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00045938!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n6:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:7678444 n8:6052185
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
266844
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00045938
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Education of children with special education needs; primary schools for hearing impaired; young aged pupils; communications competences
n3:klicoveSlovo
n5:primary%20schools%20for%20hearing%20impaired n5:Education%20of%20children%20with%20special%20education%20needs n5:young%20aged%20pupils n5:communications%20competences
n3:kontrolniKodProRIV
[0E4BE9D434B5]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
321
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2010
n3:tvurceVysledku
Klenková, Jiřina Hricová, Lenka
n3:zamer
n11:MSM0021622443
s:numberOfPages
16
n19:hasPublisher
Paido Brno
n20:isbn
978-80-7315-202-4
n7:organizacniJednotka
14410