This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045857%21RIV11-MSM-14410___/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045857%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročné se jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči. The paper presents results of a survey focused on the specification of learning disabilities, which the teachers to Primary schools often encounter. Findings indicate that schools are not created optimal conditions. Challenging seems sufficient numbers of teaching assistants to work with children special care. Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročné se jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.
dcterms:title
Poruchy učení z pohledu učitele primární školy Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
skos:prefLabel
Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools Poruchy učení z pohledu učitele primární školy Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00045857!RIV11-MSM-14410___
n4:aktivita
n7:S n7:Z
n4:aktivity
S, Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n13:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n15:2918935
n4:druhVysledku
n20:C
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
280094
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00045857
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
learning disabilities; special education needs; pupils are socially disadvantaged; integration children into the team; attitude of parents towards the integration of children
n4:klicoveSlovo
n9:pupils%20are%20socially%20disadvantaged n9:learning%20disabilities n9:special%20education%20needs n9:attitude%20of%20parents%20towards%20the%20integration%20of%20children n9:integration%20children%20into%20the%20team
n4:kontrolniKodProRIV
[FAB9668A87E9]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Paido, Brno
n4:nazevZdroje
Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole
n4:obor
n5:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
321
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2010
n4:tvurceVysledku
Knopová, Blanka
n4:zamer
n19:MSM0021622443
s:numberOfPages
6
n11:hasPublisher
Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita
n14:isbn
978-80-7315-202-4
n17:organizacniJednotka
14410