This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045711%21RIV11-MSM-14410___/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045711%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kde respondenty byli učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy. This paper presents the results of the research, which was focused on the inclusive education of pupils with hearing impairment in South Moravian region and region Vysočina. The aim of the research was to find out the conditions for education of pupils with hearing impairment, material support of the pupils with regard to their special needs, competences of the teachers in the field of education of pupils with hearing impairment and exploitation of the offered cooperation with school counselling centres. The questionnaires were distributed to the teachers on primary schools. The answers were analysed and a part of them is presented in this article. The results are commented and the tables and graphs are added. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kde respondenty byli učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy.
dcterms:title
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy Education of Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School
skos:prefLabel
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy Education of Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00045711!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n8:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2494396 n15:6052185
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
298436
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00045711
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
Pupil with hearing impairment; primary school; integration; inclusion; inclusive education; conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school
n3:klicoveSlovo
n4:inclusion n4:conditions%20for%20the%20education%20of%20pupils%20with%20hearing%20impairment%20in%20inclusive%20school n4:Pupil%20with%20hearing%20impairment n4:primary%20school n4:inclusive%20education n4:integration
n3:kontrolniKodProRIV
[456ACB3D6CAA]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Květoňová, L.; Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n3:tvurceVysledku
Doležalová, Lenka Hricová, Lenka
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2010-10-22+02:00
s:numberOfPages
12
n12:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n9:isbn
978-80-7290-472-3
n14:organizacniJednotka
14410