This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045620%21RIV11-MSM-14410___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045620%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Vzdělávání na 1. stupni základní školy navazuje na předškolní vzdělávání a usnadňuje přechod žáků z volnějšího a příznivějšího prostředí mateřské školy do povinného, pravidelného a systematického vzdělávání. Začátek základní školy patří k nejnáročnějším obdobím, protože přináší časové a režimové změny, pravidelnost, jiný způsob práce, nové prostředí, nové spolužáky i učitele. Podívejme se, jaké změny může přinést žákům se sluchovým postižením vzdělávání v běžné základní škole. Uvádím zde část výzkumu - případovou studii devítiletého chlapce se sluchovou vadou v pásmu středně těžké až těžké nedoslýchavosti. Sleduji především chlapcovo zařazení do vzdělávacího procesu a jeho vývoj. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD. Education at the first stage of the primary school follows the pre-school education and facilitates the transition from a more relaxed and favorable environment of the kindergarten to the compulsory, regular, and systematic education process. The beginning of the primary school belongs to the most demanding periods, because it brings many time- and behavioral changes, regularity, a different mode of work, new environment, new peers and teachers. Let us have a look what changes is the start of a standard primary school education likely to bring for hearing impaired pupils. I will present a research - a case-study of a nine-year old boy with a moderate-to-heavy hearing impairment. I will observe mainly his integration into the educational process and his personal development. Full version on CD. Vzdělávání na 1. stupni základní školy navazuje na předškolní vzdělávání a usnadňuje přechod žáků z volnějšího a příznivějšího prostředí mateřské školy do povinného, pravidelného a systematického vzdělávání. Začátek základní školy patří k nejnáročnějším obdobím, protože přináší časové a režimové změny, pravidelnost, jiný způsob práce, nové prostředí, nové spolužáky i učitele. Podívejme se, jaké změny může přinést žákům se sluchovým postižením vzdělávání v běžné základní škole. Uvádím zde část výzkumu - případovou studii devítiletého chlapce se sluchovou vadou v pásmu středně těžké až těžké nedoslýchavosti. Sleduji především chlapcovo zařazení do vzdělávacího procesu a jeho vývoj. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
dcterms:title
Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment
skos:prefLabel
The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14410/10:00045620!RIV11-MSM-14410___
n4:aktivita
n12:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n15:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n20:6031846
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
285802
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/10:00045620
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
Basic education; inclusion; integration; hearing impairment; the case study.
n4:klicoveSlovo
n6:Basic%20education n6:hearing%20impairment n6:integration n6:inclusion n6:the%20case%20study.
n4:kontrolniKodProRIV
[AB0ADC31D939]
n4:mistoKonaniAkce
PdF MU
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2010
n4:tvurceVysledku
Pitnerová, Pavla
n4:typAkce
n17:EUR
n4:zahajeniAkce
2010-09-15+02:00
n4:zamer
n8:MSM0021622443
s:numberOfPages
13
n21:hasPublisher
Paido
n13:isbn
978-80-7315-199-7
n10:organizacniJednotka
14410