This HTML5 document contains 60 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038357%21RIV11-MSM-14410___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038357%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace je výsledkem výzkumného projektu NPV II -2E08026 Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu,techniku a profesní kariéru. Nezájem mladé generace o tato povolání představuje velký společenský problém, který vede k nedostateku kvalifikovaných výzkumných pracovníků a techniků. V současnosti se sice na základních školách používají některé postupy, avšak slouží především pro zatraktivnění vlastního učiva a vazba na praktické aplikace stojí spíše v pozadí a bývá hodně obecná. Materiály, které by propagovaly konkrétní technické odvětví,téměř neexistují a je tedy třeba, zaměřit se na jejich tvorbu. Právě tomuto účelu má posloužit předkládaná metodická příručka obsahující obecné i konkrétní informace týkající se nejen tvorby, ale i používání vybraných didaktických prostředků(výukových pořadů a pracovních listů) propagujících technické disciplíny. Jako modelový příklad posloužila propagace textilního průmyslu. Pilotní výsledky byly ověřeny na vzorku žáků ZŠ. Publication is the result of the research project NPV II-2E08026 Methodology for the development and use of teaching resources that promote science, technology and professional career. Lack of interest from the young generation about these professions is a big social problem, which leads to a lack of skilled researchers and technicians. Some approaches are used primarily for attracting their own curriculum and the link to practical applications is rather in the background and is very general. Materials that promote specific technical sector, almost non-existent and therefore need to focus on their creative work. It is to this end is served by the present method manual containing general and specific information concerning not only the creation, but also the use of selected teaching resources (educational programs and worksheets) promoting technical disciplines. Served as a model to promote the textile industry. Pilot results were verified on a sample of elementary school pupils. Publikace je výsledkem výzkumného projektu NPV II -2E08026 Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu,techniku a profesní kariéru. Nezájem mladé generace o tato povolání představuje velký společenský problém, který vede k nedostateku kvalifikovaných výzkumných pracovníků a techniků. V současnosti se sice na základních školách používají některé postupy, avšak slouží především pro zatraktivnění vlastního učiva a vazba na praktické aplikace stojí spíše v pozadí a bývá hodně obecná. Materiály, které by propagovaly konkrétní technické odvětví,téměř neexistují a je tedy třeba, zaměřit se na jejich tvorbu. Právě tomuto účelu má posloužit předkládaná metodická příručka obsahující obecné i konkrétní informace týkající se nejen tvorby, ale i používání vybraných didaktických prostředků(výukových pořadů a pracovních listů) propagujících technické disciplíny. Jako modelový příklad posloužila propagace textilního průmyslu. Pilotní výsledky byly ověřeny na vzorku žáků ZŠ.
dcterms:title
Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ Methodology of development and use of teaching resources that promote science, technology and professional career: Creating educational programs and worksheets and their subsequent use in teaching at primary schools Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ
skos:prefLabel
Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ Methodology of development and use of teaching resources that promote science, technology and professional career: Creating educational programs and worksheets and their subsequent use in teaching at primary schools
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00038357!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(2E08026)
n3:dodaniDat
n11:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3245438 n10:8834075 n10:9128085 n10:2747197 n10:8668639 n10:8333327 n10:3993175 n10:5450500 n10:2611597 n10:7969961 n10:4173147
n3:druhVysledku
n13:B
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
325916
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00038357
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
methodology; didactics resources
n3:klicoveSlovo
n4:didactics%20resources n4:methodology
n3:kontrolniKodProRIV
[F5B8CCC71F17]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
11
n3:pocetStranKnihy
129
n3:pocetTvurcuVysledku
11
n3:projekt
n12:2E08026
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n3:tvurceVysledku
Vaculová, Ivana Pecina, Pavel Novák, Petr Kawuloková, Denisa Bednárová, Renáta Svobodová, Marta Miléř, Tomáš Šibor, Jiří Dvořák, Ladislav Benešovský, Petr Sládek, Petr
s:numberOfPages
129
n18:hasPublisher
Masarykova univerzita
n7:isbn
978-80-210-5089-1
n5:organizacniJednotka
14410