This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038240%21RIV10-MSM-14410___/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038240%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
V této kapitole jsou shrnuty výsledky českých výzkumů mapujících problémy spojené se zaváděním rámcových vzdělávacích programů a s tvorbou školních vzdělávacích programů v oblasti základního a gymnaziálního vzdělávání. Rozbor výzkumů a jejich metodologií je východiskem pro rozpracování koncepce výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy na gymnáziích v České republice (dále jen Kvalitní škola G), která se připravuje ve spolupráci Výzkumného ústavu pedagogického, Centra pedagogického výzkumu PdF MU a odborníků z dalších institucí. This chapter summarises the findigs of Czech research on issues connected to the implementation of framework education programmes and with the developing of school education programmes in primary and secondary education. The analysis of these research studies and their methodologies forms the basis for developing a research strategy for investigating the implementation of curricular reform in Czech upper-secondary comprehensive schools. V této kapitole jsou shrnuty výsledky českých výzkumů mapujících problémy spojené se zaváděním rámcových vzdělávacích programů a s tvorbou školních vzdělávacích programů v oblasti základního a gymnaziálního vzdělávání. Rozbor výzkumů a jejich metodologií je východiskem pro rozpracování koncepce výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy na gymnáziích v České republice (dále jen Kvalitní škola G), která se připravuje ve spolupráci Výzkumného ústavu pedagogického, Centra pedagogického výzkumu PdF MU a odborníků z dalších institucí.
dcterms:title
Monitoring the implementation of curricular reform on lower-secondary comprehensive schools: introducing the %22Kvalitní škola%22 project K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
skos:prefLabel
K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola Monitoring the implementation of curricular reform on lower-secondary comprehensive schools: introducing the %22Kvalitní škola%22 project K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00038240!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(LC06046)
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n4:9212418 n4:8238154 n4:8648840 n4:5880386
n3:druhVysledku
n12:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
321303
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00038240
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
curricular reform; research; upper-secondary comprehensive education
n3:klicoveSlovo
n9:upper-secondary%20comprehensive%20education n9:research n9:curricular%20reform
n3:kontrolniKodProRIV
[DE90510617B7]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
n3:nazevZdroje
K perspektivám školního vzdělávání
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetStranKnihy
278
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n14:LC06046
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2009
n3:tvurceVysledku
Najvar, Petr Janík, Tomáš Slavík, Jan Knecht, Petr
s:numberOfPages
25
n13:hasPublisher
Paido
n7:isbn
978-80-7315-193-5
n5:organizacniJednotka
14410