This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038045%21RIV10-MSM-14410___/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038045%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Problematice rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku jev současné době věnována pozornost řady autorů. Rozvoj motorických a hlavně pak grafomotorických schopností je u dítěte předškolního věku důležitou součástí celkového psychomotorického vývoje. Dosažení určité odpovídající úrovně je jednou z řady diagnostických kritérií pro zařazení dítěte do povinné školní docházky. My jsme svou pozornost zaměřili zvláště na rozdíly ve vývoji u dětí s narušenou komunikační schopností a u dětí intaktních s využitím vlastního stimulačního programu. Článek vznikl na základě výsledků výzkumu. Problematice rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku jev současné době věnována pozornost řady autorů. Rozvoj motorických a hlavně pak grafomotorických schopností je u dítěte předškolního věku důležitou součástí celkového psychomotorického vývoje. Dosažení určité odpovídající úrovně je jednou z řady diagnostických kritérií pro zařazení dítěte do povinné školní docházky. My jsme svou pozornost zaměřili zvláště na rozdíly ve vývoji u dětí s narušenou komunikační schopností a u dětí intaktních s využitím vlastního stimulačního programu. Článek vznikl na základě výsledků výzkumu. The issues of pre-printing skills development of pre-school children are currently dealt with by many authors. The development of motor and mainly pre-printing skills of pre-school children is an important part of the overall psychomotor development. The achievement of certain level in these skills is one of the diagnostic criteria for starting of compulsory education. In our paper, we focus on the differences in development of children with impaired communication abilities and children without disabilites using a distinctive stimulation program. This paper is based on research results.
dcterms:title
Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky
skos:prefLabel
Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00038045!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n13:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n17:9394591 n17:6023053
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
340017
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00038045
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
motor skills; fine motor skills; initial writing; impared communication abilities; speech development; fine motor skills exercises; fine motor skills development programmes
n3:klicoveSlovo
n4:speech%20development n4:motor%20skills n4:impared%20communication%20abilities n4:fine%20motor%20skills n4:fine%20motor%20skills%20development%20programmes n4:fine%20motor%20skills%20exercises n4:initial%20writing
n3:kontrolniKodProRIV
[B339B620D1F2]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
VÍTKOVÁ, M., VOJTOVÁ, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2009
n3:tvurceVysledku
Přinosilová, Dagmar Gajzlerová, Lenka
n3:typAkce
n19:CST
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
n3:zamer
n21:MSM0021622443
s:numberOfPages
18
n9:hasPublisher
Paido
n5:isbn
978-80-7315-188-1
n8:organizacniJednotka
14410