This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037571%21RIV11-MSM-14410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037571%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Metody a techniky dramatické výchovy se postupně stávají neoddělitelnou součástí metodicko-didaktické koncepce komunikativní výuky cizích jazyků. Jedním z hlavních důvodů je, že pomocí dramaticky orientovaných výukových aktivit dochází k posílení emocionální a sociální dimenze procesu učení a vyučování, což se následně pozitivně odráží i v dimenzi kognitivní. Příspěvek nastiňuje současné proudy pedagogického a lingvodidaktického myšlení, které ukotvují využívání metod a technik dramatické výchovy v teoretické rovině a nastiňuje možnosti uchopení této problematiky v rámci pedagogického výzkumu. V závěru jsou stručně představeny dílčí výsledky dvou výzkumných šetření. Metody a techniky dramatické výchovy se postupně stávají neoddělitelnou součástí metodicko-didaktické koncepce komunikativní výuky cizích jazyků. Jedním z hlavních důvodů je, že pomocí dramaticky orientovaných výukových aktivit dochází k posílení emocionální a sociální dimenze procesu učení a vyučování, což se následně pozitivně odráží i v dimenzi kognitivní. Příspěvek nastiňuje současné proudy pedagogického a lingvodidaktického myšlení, které ukotvují využívání metod a technik dramatické výchovy v teoretické rovině a nastiňuje možnosti uchopení této problematiky v rámci pedagogického výzkumu. V závěru jsou stručně představeny dílčí výsledky dvou výzkumných šetření. Methods and techniques of drama education are becoming a central part of the communnicative approach in foreign language teaching. One of the main reasons is that drama-based in-class activities advance the emotional and social level of the proces sof learning and teaching which has a positiv effect on the cognitve level. The paper outleines wals of thought in language metodology which anchor the utilization of drama education strategies in theory and explores the options of grasping the issue within methodological reserch. Finally, partial results of two research analyse are introduced.
dcterms:title
Efficiency of Drama Education Methods to Pupils with Specific Learning Difficulties in Teaching German as a Foreign Language Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny
skos:prefLabel
Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny Efficiency of Drama Education Methods to Pupils with Specific Learning Difficulties in Teaching German as a Foreign Language Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00037571!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n4:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n18:6384994
n3:druhVysledku
n17:C
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
311956
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00037571
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
drama education; foreign language learning and teaching; specific learning difficulties; action research
n3:klicoveSlovo
n9:action%20research n9:specific%20learning%20difficulties n9:foreign%20language%20learning%20and%20teaching n9:drama%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[CC59FE46446A]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Speciální pedagogika
n3:nazevZdroje
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
443
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2009
n3:tvurceVysledku
Janíková, Věra
n3:zamer
n15:MSM0021622443
s:numberOfPages
10
n13:hasPublisher
MU
n16:isbn
978-80-210-5032-7
n12:organizacniJednotka
14410