This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037409%21RIV11-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037409%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Although the conference based on the research intention of the Department for Special Education at Masaryk University in Brno in 2009 deals with the special needs of pupils in the context of the Framework Education Programme for Basic Education, I would like to contribute to the topic Education of socially disadvantaged children with a report about educating sociálky disadvantaged children outside of the Czech Republic and Europe. Namely, my target is Africa. The article covers education of African children and the basic support dominy from European countries, which is very important in that region. The emphasis is not on the educational process itself but on creating conditions for educating children in Africa. There is a great need for support and help in poor African countries. To be more specific, the article focuses on hearing impaired children. The results have been obtained during a theoretical research. Ačkoli se konference k výzkumnému záměru Katedry speciální pedagogiky na brněnské Masarykově univerzitě v roce 2009 týká speciálních potřeb žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, napadlo mne k jejímu tématu Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním vytvořit příspěvek týkající se vzdělávání dětí, které jsou sociálně znevýhodněné mimo Českou republiku a mimo Evropu. A sice zamířím do Afriky. Článek se týká vzdělávání afrických dětí a podpory jejich vzdělávání evropskými zeměmi. Je zaměřen na pomoc při vzdělávání dětí v Africe a na základní podporu, která má na tuto oblast velký vliv. Těžištěm není přímo vzdělávací proces jako takový, ale především vytváření podmínek pro vzdělávání dětí v Africe, neboť potřeba podpory a pomoci v tomto ohledu je v chudých afrických zemích veliká. Konkrétně je článek zaměřen na sluchově postižené žáky. Výsledky šetření byly získány v rámci teoretického výzkumu. Ačkoli se konference k výzkumnému záměru Katedry speciální pedagogiky na brněnské Masarykově univerzitě v roce 2009 týká speciálních potřeb žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, napadlo mne k jejímu tématu Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním vytvořit příspěvek týkající se vzdělávání dětí, které jsou sociálně znevýhodněné mimo Českou republiku a mimo Evropu. A sice zamířím do Afriky. Článek se týká vzdělávání afrických dětí a podpory jejich vzdělávání evropskými zeměmi. Je zaměřen na pomoc při vzdělávání dětí v Africe a na základní podporu, která má na tuto oblast velký vliv. Těžištěm není přímo vzdělávací proces jako takový, ale především vytváření podmínek pro vzdělávání dětí v Africe, neboť potřeba podpory a pomoci v tomto ohledu je v chudých afrických zemích veliká. Konkrétně je článek zaměřen na sluchově postižené žáky. Výsledky šetření byly získány v rámci teoretického výzkumu.
dcterms:title
Education of Persons with Hearing Impairment in Africa Situace v oblasti vzdělávání sluchově postižených v Africe Situace v oblasti vzdělávání sluchově postižených v Africe
skos:prefLabel
Situace v oblasti vzdělávání sluchově postižených v Africe Situace v oblasti vzdělávání sluchově postižených v Africe Education of Persons with Hearing Impairment in Africa
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00037409!RIV11-MSM-14410___
n3:aktivita
n5:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n18:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n12:6052185
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
341481
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00037409
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
hearing impairment in developing countries; schools for deaf in Africa; outsider help with education of hearing impaired; european projects for help with education of hearing impaired; charity; non-governmental organisations; civic associations
n3:klicoveSlovo
n11:civic%20associations n11:charity n11:outsider%20help%20with%20education%20of%20hearing%20impaired n11:hearing%20impairment%20in%20developing%20countries n11:non-governmental%20organisations n11:european%20projects%20for%20help%20with%20education%20of%20hearing%20impaired n11:schools%20for%20deaf%20in%20Africa
n3:kontrolniKodProRIV
[533D8ADF5A45]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
n3:obor
n21:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2009
n3:tvurceVysledku
Hricová, Lenka
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
n3:zamer
n16:MSM0021622443
s:numberOfPages
12
n13:hasPublisher
MU
n14:isbn
978-80-7315-188-1
n7:organizacniJednotka
14410