This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037062%21RIV10-MSM-14410___/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037062%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
For the appropriate personality development of a child with hearing impairment, it is necessary to involve a broad team of people - physicians, teachers, and parents. This colaboration, unless it is just formal, can lead to the best incorporation to the majority society. However, family is the most important element of a complex care. Family is the most significant social group for personal development of a child, providing a background and satisfies its needs. The paper discusses the importance of the right choice of communication channel between a hearing-impaired child and its parents. The results have been obtained during a research. Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta připravuje studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také seznámit se zvyšujícím se počtem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Ve svém výzkumném šetření jsem se snažila zjistit, jak jsou studenti na možnost integrace znevýhodněných žáků připraveni. Větší část položek v anonymním dotazníku pak byla věnována specifickým problémům, které se mohou vyskytnout při integraci sluchově postižených žáků. Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta připravuje studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také seznámit se zvyšujícím se počtem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Ve svém výzkumném šetření jsem se snažila zjistit, jak jsou studenti na možnost integrace znevýhodněných žáků připraveni. Větší část položek v anonymním dotazníku pak byla věnována specifickým problémům, které se mohou vyskytnout při integraci sluchově postižených žáků.
dcterms:title
Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? Are future teachers prepared for the integration of pupils? Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
skos:prefLabel
Are future teachers prepared for the integration of pupils? Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00037062!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n8:Z n8:S
n3:aktivity
S, Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n20:6031846
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
321088
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00037062
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
n3:klicoveSlovo
n9:hearing%20impairment n9:quantitative%20research n9:integration n9:questionnaire%20survey n9:the%20education%20of%20pupils%20with%20special%20educational%20needs
n3:kontrolniKodProRIV
[679447E58FA0]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
„Aktuální problémy metodologie a metodiky ve speciální pedagogice“ Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2009
n3:tvurceVysledku
Pitnerová, Pavla
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
n3:zamer
n13:MSM0021622443
s:numberOfPages
11
n18:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n11:isbn
978-80-244-2492-7
n14:organizacniJednotka
14410