This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035706%21RIV10-MSM-14410___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035706%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek představuje pedagogický nástroj pro identifikaci žáků v riziku poruch chování v první fázi ověřování jeho použitelnosti v praxi škol. Pojednává o konceptu výzkumu, validitě a reliabilitě zvolených škál, které jsme ověřili na souboru 2069 respondentů. Dále jsou naznačeny návrhy dalších postupů výzkumu. V úvodu se zabýváme kontextem vzdělávání žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování ve vztahu k inkluzivním požadavkům na vzdělávání. Následně vymezujeme konceptuální a terminologická východiska našeho šetření a dokládáme je vybranými výzkumnými šetřeními. Představení koncepce výzkumu, jeho metodologie a postupů při ověřování nástroje pro identifikaci žáků v riziku poruch chování je předmětem závěrečné části příspěvku. The Article introduces the pedagogical tool for the use to identify students at risk of behavioural disorder; it is in the first period of verification. The Article shows the research structure and the processes of checking validity and reliability of the scales that has been proved on the school population of 2069 students. Proposals for further research are involved as well. The first part of the article is focused on the consequences of students at risk of behavioural disorder education and the need for inclusive education. The second part of the article introduces the conceptual research model, terminology and some selected researches. In the last part of the article the conception of our research, its methodology and verification of the tool to identify risk students in the school environment is introduced. Článek představuje pedagogický nástroj pro identifikaci žáků v riziku poruch chování v první fázi ověřování jeho použitelnosti v praxi škol. Pojednává o konceptu výzkumu, validitě a reliabilitě zvolených škál, které jsme ověřili na souboru 2069 respondentů. Dále jsou naznačeny návrhy dalších postupů výzkumu. V úvodu se zabýváme kontextem vzdělávání žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování ve vztahu k inkluzivním požadavkům na vzdělávání. Následně vymezujeme konceptuální a terminologická východiska našeho šetření a dokládáme je vybranými výzkumnými šetřeními. Představení koncepce výzkumu, jeho metodologie a postupů při ověřování nástroje pro identifikaci žáků v riziku poruch chování je předmětem závěrečné části příspěvku.
dcterms:title
School for all - search of students at risk for behavioural disorder Škola pro všechny - vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí Škola pro všechny - vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí
skos:prefLabel
Škola pro všechny - vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí Škola pro všechny - vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí School for all - search of students at risk for behavioural disorder
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00035706!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n10:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:9984852
n3:druhVysledku
n7:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
341556
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00035706
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
risk of behavioural disorder; exclusion; school for all; school life attitudes; quality of life concept; self assessment
n3:klicoveSlovo
n6:exclusion n6:self%20assessment n6:risk%20of%20behavioural%20disorder n6:quality%20of%20life%20concept n6:school%20life%20attitudes n6:school%20for%20all
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[200E772E43BA]
n3:nazevZdroje
Orbis Scholae
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2009
n3:svazekPeriodika
1/3
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
n3:zamer
n13:MSM0021622443
s:issn
1802-4637
s:numberOfPages
18
n15:organizacniJednotka
14410