This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00033971%21RIV10-MSM-14410___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00033971%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
This chapter presents action research as a tool that helps the practitioner (the teacher) improve the practice on the basis of understanding it better. In accordance with Elliott, action research is seen as a systematic reflection of professional situations that practitioners carry out with the aim of improving/innovating these situations. The term refers to action and its analysis, the agent being the teacher as researcher. The focus of this chapter is action research in the classroom. The aim of the chapter is to present basic introduction into aims, functions, phases and methods of action research. V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu. V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu.
dcterms:title
Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem Action research: teacher research
skos:prefLabel
Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem Action research: teacher research
skos:notation
RIV/00216224:14410/09:00033971!RIV10-MSM-14410___
n5:aktivita
n7:P
n5:aktivity
P(LC06046)
n5:dodaniDat
n14:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n15:9144668 n15:5880386
n5:druhVysledku
n11:C
n5:duvernostUdaju
n18:S
n5:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
302255
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/09:00033971
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
action research; teachers reasearch; reflection
n5:klicoveSlovo
n10:teachers%20reasearch n10:reflection n10:action%20research
n5:kontrolniKodProRIV
[576EF6006BCE]
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevEdiceCisloSvazku
Edice pedagogické literatury, 302. publikace
n5:nazevZdroje
Metodologie věd o výchově: Kvantitativně-scientistické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu
n5:obor
n12:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetStranKnihy
303
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:projekt
n16:LC06046
n5:rokUplatneniVysledku
n14:2009
n5:tvurceVysledku
Janíková, Marcela Janík, Tomáš
s:numberOfPages
11
n19:hasPublisher
Paido
n8:isbn
80-88778-73-5
n13:organizacniJednotka
14410