This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038722%21RIV10-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038722%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tématem tohoto článku je zejména zkoumání kartografických obrazových materiálů a jejich pochopení v kontextu s prostorovou představivostí a s ní spojených myšlenkových procesů u žáků 2. a 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Výzkum bude tedy uskutečněn jak na prvním, tak na druhém stupni základních škol. Věkový rozptyl se tedy bude pohybovat v rozmezí 9 až 14 let. V této věkové kategorii budou následně prováděna výzkumná šetření. Ve výuce mnoha předmětů, a především v praktickém životě, je nezbytně nutná orientace v reálném trojrozměrném prostoru. Příslušné inforamce je tedy potřebné pro vyučovací účely transformovat tak, aby byly žáky co nejlépe pochopeny. Tématem tohoto článku je zejména zkoumání kartografických obrazových materiálů a jejich pochopení v kontextu s prostorovou představivostí a s ní spojených myšlenkových procesů u žáků 2. a 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Výzkum bude tedy uskutečněn jak na prvním, tak na druhém stupni základních škol. Věkový rozptyl se tedy bude pohybovat v rozmezí 9 až 14 let. V této věkové kategorii budou následně prováděna výzkumná šetření. Ve výuce mnoha předmětů, a především v praktickém životě, je nezbytně nutná orientace v reálném trojrozměrném prostoru. Příslušné inforamce je tedy potřebné pro vyučovací účely transformovat tak, aby byly žáky co nejlépe pochopeny. This aeticle is about project searching the space vizualization and her using in education in pupils of 2.and especialy 3. period by the Frame education program. The paper themes are not just the searching of the mental psychical processes conected with space vizualization in brain of the pupils, but especially the classification, selection and the kind of the using of the cartogrpahic instruments by the forming the elemantary geographic competention on the pupils in the primary school. The subjects are not just the searching of the mental psychical proces conected with space vizualization in brain of the pupils, but the better understanding the mental and learning proces in education by means will be using of plasticity and plast. education medium in space and time better. The paper is signy to better selection and clasificate plasticity education medium witch are most efective for concrete pupils in concret clas.
dcterms:title
Užití školních kartografických pomůcek . Užití školních kartografických pomůcek . Using of cartographic education mediums
skos:prefLabel
Užití školních kartografických pomůcek . Užití školních kartografických pomůcek . Using of cartographic education mediums
skos:notation
RIV/00216224:14410/08:00038722!RIV10-MSM-14410___
n6:aktivita
n18:S
n6:aktivity
S
n6:dodaniDat
n8:2010
n6:domaciTvurceVysledku
n10:7055536
n6:druhVysledku
n19:D
n6:duvernostUdaju
n15:S
n6:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
402132
n6:idVysledku
RIV/00216224:14410/08:00038722
n6:jazykVysledku
n9:cze
n6:klicovaSlova
map; geographic competentions; cartographic instrument; space
n6:klicoveSlovo
n11:cartographic%20instrument n11:map n11:geographic%20competentions n11:space
n6:kontrolniKodProRIV
[07719B43A86B]
n6:mistoKonaniAkce
Nitra
n6:mistoVydani
Nitra
n6:nazevZdroje
Geografické informácie 12, Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
n6:obor
n13:DE
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:rokUplatneniVysledku
n8:2008
n6:tvurceVysledku
Stehlík, Martin
n6:typAkce
n20:WRD
n6:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n16:hasPublisher
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
n3:isbn
978-80-8094-541-1
n4:organizacniJednotka
14410