This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034235%21RIV10-MSM-14410___/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034235%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie analyzuje zkušenosti vedení pedagogické fakulty v Brně s přechodem na dvoustupňový model studia. Autor kriticky rozebírá pětileté zkušenosti (možné výhody a nevýhody), který tento model přináší. Studie analyzuje zkušenosti vedení pedagogické fakulty v Brně s přechodem na dvoustupňový model studia. Autor kriticky rozebírá pětileté zkušenosti (možné výhody a nevýhody), který tento model přináší. The study reflects the experience of the Faculty of Education management in Brno with the transformation into the two level study model. The author critically asses the five-year-experience (possible advantages and disadvantages) that had to be dealt with when the model was introduced.
dcterms:title
Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně Structured teachers' training at the Faculty of education, Masaryk University, Brno Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně
skos:prefLabel
Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně Structured teachers' training at the Faculty of education, Masaryk University, Brno
skos:notation
RIV/00216224:14410/08:00034235!RIV10-MSM-14410___
n4:aktivita
n8:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n6:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n15:4485548
n4:druhVysledku
n10:D
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
397904
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/08:00034235
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
The teacher assistants; bachelor and magistrate students; two level preparation of the teachers; structured study; teachers.
n4:klicoveSlovo
n11:bachelor%20and%20magistrate%20students n11:teachers. n11:structured%20study n11:two%20level%20preparation%20of%20the%20teachers n11:The%20teacher%20assistants
n4:kontrolniKodProRIV
[4F39CD23B20C]
n4:mistoKonaniAkce
Srní
n4:mistoVydani
Plzeň
n4:nazevZdroje
Coufalová, J. Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2008
n4:tvurceVysledku
Němec, Jiří
n4:typAkce
n5:CST
n4:zahajeniAkce
2008-04-28+02:00
s:numberOfPages
4
n13:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n20:isbn
978-80-7043-697-4
n17:organizacniJednotka
14410