This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027446%21RIV10-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027446%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Tento příspěvek se zaměřuje na osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. V první části je popsána komunikace této specifické skupiny dětí, další část je zaměřena na jejich řeč v některých jazykových rovinách. Dále je popsána metoda intermodálního preferenčního sledování (IPL). Jsou zmíněny výzkumy zahraničních odborníků. V poslední části je popsána regrese osvojeného jazyka u jednotlivých poruch. Jsou uvedeny odkazy na převážně zahraniční literární zdroje. This article focuses on language acquisition in children with autism spectrum disorder. In its first part, communication of children from this specific group is described. The next part focuses on their speech in some language areas such as pragmatics, syntax, phonology. Intermodal Preferential Looking (IPL) is described. Research completed by some experts from abroad is mentioned. The way that previously acquired language regresses in specific diseases and disorders is described. There are references, mainly from abroad, at the end of this paper. Tento příspěvek se zaměřuje na osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. V první části je popsána komunikace této specifické skupiny dětí, další část je zaměřena na jejich řeč v některých jazykových rovinách. Dále je popsána metoda intermodálního preferenčního sledování (IPL). Jsou zmíněny výzkumy zahraničních odborníků. V poslední části je popsána regrese osvojeného jazyka u jednotlivých poruch. Jsou uvedeny odkazy na převážně zahraniční literární zdroje.
dcterms:title
The Process of Language Acquisition in Children with Autism Spectrum Disorder. Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra.
skos:prefLabel
Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. The Process of Language Acquisition in Children with Autism Spectrum Disorder. Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra.
skos:notation
RIV/00216224:14410/08:00027446!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n4:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:3666980
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
390014
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/08:00027446
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education; inclusive education; integrative education; Autism Spectrum Disorder; language
n3:klicoveSlovo
n7:special%20educational%20needs n7:Autism%20Spectrum%20Disorder n7:Framework%20Educational%20Programme%20for%20Basic%20Education n7:language n7:inclusive%20education n7:integrative%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[EA00D818D914]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
zdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:tvurceVysledku
Bazalová, Barbora
n3:typAkce
n12:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
n3:zamer
n18:MSM0021622443
s:numberOfPages
143
n21:hasPublisher
Paido
n16:isbn
978-80-7315-167-6
n8:organizacniJednotka
14410