This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026342%21RIV10-MSM-14410___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026342%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek je zaměřen na prosociálnost dětí a dospívajících v kontextu školy. Jedním z předpokladů budování zdravého společenství dětí ve škole je určitá míra jejich schopnosti a ochoty pomoci druhému %22jen tak%22, tj. bez anticipace odměny. K rozvoji prosociálnosti lze ve škole přispět jak intencionálně (cílenými aktivitami), tak i neintencionálně (vytvářením facilitujícího prostředí); obojí předpokládá od aktérů základní znalosti teoretických východisek, např. motivačních zdrojů osobní morálky, psychologických souvislostí morálního vývoje, vnějších a vnitřních faktorů rozvoje prosociálního chování dětí apod. Příspěvek je zaměřen na prosociálnost dětí a dospívajících v kontextu školy. Jedním z předpokladů budování zdravého společenství dětí ve škole je určitá míra jejich schopnosti a ochoty pomoci druhému %22jen tak%22, tj. bez anticipace odměny. K rozvoji prosociálnosti lze ve škole přispět jak intencionálně (cílenými aktivitami), tak i neintencionálně (vytvářením facilitujícího prostředí); obojí předpokládá od aktérů základní znalosti teoretických východisek, např. motivačních zdrojů osobní morálky, psychologických souvislostí morálního vývoje, vnějších a vnitřních faktorů rozvoje prosociálního chování dětí apod. The contribution is focused to prosociable behaviour of kids and teenagers in a school context. Schoolchildren and teenagers should be able to some extent to help others without anticipating any reward. To promote prosociable behaviour is possible use of intentional and also non-intentional methods and ways by targeted activities and creating facilitating atmosphere. For both ways teachers need to know theoretical resources, for example motivations for personal advancements, psychological context of moral evolution etc.
dcterms:title
Promoting Helping Behavior in School Podpora prosociálnosti ve školním prostředí Podpora prosociálnosti ve školním prostředí
skos:prefLabel
Promoting Helping Behavior in School Podpora prosociálnosti ve školním prostředí Podpora prosociálnosti ve školním prostředí
skos:notation
RIV/00216224:14410/08:00026342!RIV10-MSM-14410___
n4:aktivita
n17:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622421)
n4:dodaniDat
n5:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n9:8332932 n9:1817876
n4:druhVysledku
n11:O
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
387049
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/08:00026342
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
Helping Behavior; The Factors of Moral Development; Promoting Helping Behavior
n4:klicoveSlovo
n16:Promoting%20Helping%20Behavior n16:The%20Factors%20of%20Moral%20Development n16:Helping%20Behavior
n4:kontrolniKodProRIV
[CF7D751D7FD8]
n4:obor
n13:AN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2008
n4:tvurceVysledku
Reissmannová, Jitka Prokopová, Alice
n4:zamer
n14:MSM0021622421
n8:organizacniJednotka
14410