This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026335%21RIV10-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026335%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Minimální preventivní program (MPP) představuje klíčový nástroj k realizaci prevence ve školství v podmínkách základních, středních a speciálních škol. Problematika zneužívání návykových látek a návykového chování patří k závažným formám sociálních patologií, děti a mladiství jsou významnými rizikovými skupinami. Příspěvek informuje o vybraných projektech, které v rámci MPP na školách probíhají, dále o dotazníkovém šetření uskutečněném ve 26 školách v ČR a zaměřeném na charakteristiku a hodnocení chodu MPP. Ze studie vyplynulo, že preventivní projekty na školách by měly být cíleny a určeny pro žáky všech stupňů, jejich realizace by měla zasahovat nejen do výuky, ale též do volnočasových aktivit dětí. Každé dítě vyžaduje individuální přístup, nesmí se zapomínat na spolupráci s rodiči a jejich dobrou informovanost, je účelné koncipovat prevenci jako komunitní se zapojením státních i nestátních subjektů, využívat interaktivních postupů. The minimal preventive programme (MPP) represents a key device to implement a prevention in education in the primary, secondary and special school conditions. The problems of habit-forming substantions usage and addiction behaviour are a part of serious forms of social pathology, children and adolescents are an important risk group. This contribution informs about selected projects that are in motion under the terms of MPP in schools, further information is about the questionnaire survey implemented in 26 schools in the Czech Republic and aimed at the MPP characterization and evaluation. Minimální preventivní program (MPP) představuje klíčový nástroj k realizaci prevence ve školství v podmínkách základních, středních a speciálních škol. Problematika zneužívání návykových látek a návykového chování patří k závažným formám sociálních patologií, děti a mladiství jsou významnými rizikovými skupinami. Příspěvek informuje o vybraných projektech, které v rámci MPP na školách probíhají, dále o dotazníkovém šetření uskutečněném ve 26 školách v ČR a zaměřeném na charakteristiku a hodnocení chodu MPP. Ze studie vyplynulo, že preventivní projekty na školách by měly být cíleny a určeny pro žáky všech stupňů, jejich realizace by měla zasahovat nejen do výuky, ale též do volnočasových aktivit dětí. Každé dítě vyžaduje individuální přístup, nesmí se zapomínat na spolupráci s rodiči a jejich dobrou informovanost, je účelné koncipovat prevenci jako komunitní se zapojením státních i nestátních subjektů, využívat interaktivních postupů.
dcterms:title
Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy Implementation of Minimal Preventive Programme in Primary and Secondary School Conditions Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy
skos:prefLabel
Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy Implementation of Minimal Preventive Programme in Primary and Secondary School Conditions
skos:notation
RIV/00216224:14410/08:00026335!RIV10-MSM-14410___
n4:aktivita
n15:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622421)
n4:dodaniDat
n17:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n8:6964656 n8:9909729 n8:8237921
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
391614
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/08:00026335
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
Minimal preventive programme; school; pupil; prevention; community; addiction
n4:klicoveSlovo
n6:school n6:pupil n6:Minimal%20preventive%20programme n6:community n6:prevention n6:addiction
n4:kontrolniKodProRIV
[96BB38054424]
n4:mistoKonaniAkce
PdF MU Brno
n4:mistoVydani
Brno, PdF MU
n4:nazevZdroje
Přehled anotací 4. Mezinárodní konference ŠKOLA A ZDRAVÍ 21, 36. Mezinárodní konference pro podporu zdraví a mládeže pořádané v rámci výzkumného záměru MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:rokUplatneniVysledku
n17:2008
n4:tvurceVysledku
Valentová, Marta Havelková, Marie Petráš, Petr Kachlík, Petr
n4:typAkce
n12:EUR
n4:zahajeniAkce
2008-08-25+02:00
n4:zamer
n10:MSM0021622421
s:numberOfPages
52
n13:hasPublisher
MSD, s.r.o.
n14:isbn
978-80-7392-044-9
n9:organizacniJednotka
14410