This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022962%21RIV11-MSM-14410___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022962%21RIV11-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek nás seznamuje s dvojím přístupem k integraci zrakově postižených studentek do běžné školní třídy, kdy v jednom případě došlo k bezproblémovému přijetí nevidomých, v druhém naopak. Je zde popsán přístup k řešení integrace vedením školy, samotnými učiteli, žáky i nevidomými dívkami, jejich obavy i očekávání, obavy i očekávání spolužáků, postřehy asistentky pedagoga. Článek je psán ve dvou rovinách teoretické a praktické. V úvodu je uvedena teorie k dané problematice, na kterou navazují ukázky z kvalitativního výzkumu. There are two cases of integration of blind pupils into mainstream class discussed. In one case, integration was successful, in the other one not. Two different approaches of school, teachers, assistant, pupils and blind pupils are described here. There is both theory and practice. Příspěvek nás seznamuje s dvojím přístupem k integraci zrakově postižených studentek do běžné školní třídy, kdy v jednom případě došlo k bezproblémovému přijetí nevidomých, v druhém naopak. Je zde popsán přístup k řešení integrace vedením školy, samotnými učiteli, žáky i nevidomými dívkami, jejich obavy i očekávání, obavy i očekávání spolužáků, postřehy asistentky pedagoga. Článek je psán ve dvou rovinách teoretické a praktické. V úvodu je uvedena teorie k dané problematice, na kterou navazují ukázky z kvalitativního výzkumu.
dcterms:title
Integrace nevidomých do běžné školní třídy Integration of blind into mainstream class Integrace nevidomých do běžné školní třídy
skos:prefLabel
Integrace nevidomých do běžné školní třídy Integration of blind into mainstream class Integrace nevidomých do běžné školní třídy
skos:notation
RIV/00216224:14410/07:00022962!RIV11-MSM-14410___
n5:aktivita
n18:Z
n5:aktivity
Z(MSM0021622443)
n5:dodaniDat
n7:2011
n5:domaciTvurceVysledku
n6:4342682 n6:7486839 n6:9776621
n5:druhVysledku
n21:D
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
426895
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/07:00022962
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
integration; drama education; blind; course
n5:klicoveSlovo
n9:integration n9:course n9:drama%20education n9:blind
n5:kontrolniKodProRIV
[CAAF1AE631F1]
n5:mistoKonaniAkce
Katedra speciální pedagogiky PdF MU
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Bartoňová, M., Vítková, M. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ
n5:obor
n19:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n5:tvurceVysledku
Pavlovská, Marie Remsová, Lenka Röderová, Petra
n5:typAkce
n16:EUR
n5:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
n5:zamer
n17:MSM0021622443
s:numberOfPages
12
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita v Brně. Pedagogická fakulta
n12:isbn
978-80-7315-150-8
n14:organizacniJednotka
14410