This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022942%21RIV10-MSM-14410___/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022942%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Otázky spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole se stále více dostává do popředí. Jedním z důvodů je samozřejmě i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V následujícím textu je vymezena problematika nemocných dětí, včetně klasifikace, i když se v tomto případě jedná o skupinu značně různorodou. Faktem však zůstává, že s takovýmto dítětem se setká během své praxe téměř každý učitel. Jeho úkolem pak je takové dítě podpořit a ve spolupráci s rodiči a dalšími odborníky přispět k překonání obtížných situací. Úkolem pedagoga je teda podpořit kontinuitu vzdělávacího procesu. Nemocné dítě bývá častěji vytrženo ze svého sociálního prostředí, což zahrnuje i kontakt s vrstevníky. Z uvedeného vyplývá, že je v rámci podpory těchto žáků nutná spolupráce pedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci na dítě. Cílem celého procesu je naplnění složky léčebné, pedagogické, sociální a psychologické. Otázky spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole se stále více dostává do popředí. Jedním z důvodů je samozřejmě i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V následujícím textu je vymezena problematika nemocných dětí, včetně klasifikace, i když se v tomto případě jedná o skupinu značně různorodou. Faktem však zůstává, že s takovýmto dítětem se setká během své praxe téměř každý učitel. Jeho úkolem pak je takové dítě podpořit a ve spolupráci s rodiči a dalšími odborníky přispět k překonání obtížných situací. Úkolem pedagoga je teda podpořit kontinuitu vzdělávacího procesu. Nemocné dítě bývá častěji vytrženo ze svého sociálního prostředí, což zahrnuje i kontakt s vrstevníky. Z uvedeného vyplývá, že je v rámci podpory těchto žáků nutná spolupráce pedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci na dítě. Cílem celého procesu je naplnění složky léčebné, pedagogické, sociální a psychologické. There has been a growth of chronically ill children. In this paper, classification is stated. It is quite various but the fact is that almost every teacher has such child in his or her class. His or her obligation then is to support the child and cooperate with the family. It is also necessary to cooperate with hospitals and other institutions. There are not enough education materials to this topic. There is a project called Comenius 2.1 TIMSIS. Its main goal is to create these materials for parents and teachers. There are many institutions cooperating in this project.
dcterms:title
Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním Support of pupils with chronic or another serious illnesses Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
skos:prefLabel
Support of pupils with chronic or another serious illnesses Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
skos:notation
RIV/00216224:14410/07:00022942!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n5:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n15:3636038 n15:9909729
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
444673
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/07:00022942
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
children; illness; serious illness; parent; teacher; support; project TIMSIS
n3:klicoveSlovo
n4:parent n4:support n4:teacher n4:children n4:serious%20illness n4:project%20TIMSIS n4:illness
n3:kontrolniKodProRIV
[158F048A17D3]
n3:mistoKonaniAkce
PdF MU Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. (Eds.). Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí.
n3:obor
n16:FP
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2007
n3:tvurceVysledku
Zámečníková, Dana Kachlík, Petr
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-09-12+02:00
n3:zamer
n20:MSM0021622443
s:numberOfPages
758
n21:hasPublisher
Paido
n7:isbn
978-80-7315-150-8
n10:organizacniJednotka
14410