This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022881%21RIV10-MSM-14410___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022881%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Se změnou vzdělávacích cílů a z hlediska pedagogické strategie a taktiky stanovuje současná škola jako prioritu výchovu k hodnotám. Usiluje o to, aby nedocházelo k redukci učení na pouhé zprostředkování fakt a hledá způsoby, jak uvádět dítě do světa významů a hodnot. To, pochopitelně, vyžaduje patřičné kompetence učitele, mezi nimiž důležité místo zaujímá kompetence hodnotová. Autorka se zamýšlí nad tím, jak lze přispět k jejich rozvoji u studentů učitelství a jakým způsobem lze dané souvislosti reflektovat a anticipovat na bázi profesně odborné. Se změnou vzdělávacích cílů a z hlediska pedagogické strategie a taktiky stanovuje současná škola jako prioritu výchovu k hodnotám. Usiluje o to, aby nedocházelo k redukci učení na pouhé zprostředkování fakt a hledá způsoby, jak uvádět dítě do světa významů a hodnot. To, pochopitelně, vyžaduje patřičné kompetence učitele, mezi nimiž důležité místo zaujímá kompetence hodnotová. Autorka se zamýšlí nad tím, jak lze přispět k jejich rozvoji u studentů učitelství a jakým způsobem lze dané souvislosti reflektovat a anticipovat na bázi profesně odborné. Current school establishes value education as its priority. The author considers possibilities of developing this competence in education of primary school teachers. Her starting point is that it is a complicated process as teachers personality is not formed by simply acquiring knowledge that he/she accepts as given and complete but through discovering and identification with values, adapting them, how he/she is able to overcome inner conflicts and obstacles. The author presents examples from teacher education at the Faculty of Education to illustrate how this context is reflected and anticipated within professional expert basis while respecting existing plurality of opinions on various issues.
dcterms:title
Value competence in pedagogical competences of teachers primary school Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy
skos:prefLabel
Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy Value competence in pedagogical competences of teachers primary school
skos:notation
RIV/00216224:14410/07:00022881!RIV10-MSM-14410___
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622421)
n4:dodaniDat
n12:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n9:7218877
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
424645
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/07:00022881
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
Values; value education; value competence; value dimension of teacher education; formative influence of undergraduate professional training
n4:klicoveSlovo
n8:formative%20influence%20of%20undergraduate%20professional%20training n8:value%20dimension%20of%20teacher%20education n8:value%20education n8:Values n8:value%20competence
n4:kontrolniKodProRIV
[A3572F47DC2A]
n4:mistoKonaniAkce
Pedagogická fakulta MU
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Hodnoty a výchova
n4:obor
n14:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2007
n4:tvurceVysledku
Horká, Hana
n4:typAkce
n11:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-08-30+02:00
n4:zamer
n5:MSM0021622421
s:numberOfPages
9
n10:hasPublisher
MSD, spol.s.r.o.
n17:isbn
978-80-86633-78-7
n18:organizacniJednotka
14410