This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022853%21RIV08-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022853%21RIV08-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek ukazuje na možnost inkluze nevidomých studentů do škol hlavního vzdělávacího proudu pomocí metod a technik dramatické výchovy. Předkládá praktické zkušenosti lektorů dramatické výchovy z realizovaného týdenního seznamovacího kursu a ročního dramatického projektu, který vyústil v divadelní představení, které bylo realizováno v prostorách MG v roce 2005. Text je doplněn o reflexe studentů z uvedených akcí. Příspěvek ukazuje na možnost inkluze nevidomých studentů do škol hlavního vzdělávacího proudu pomocí metod a technik dramatické výchovy. Předkládá praktické zkušenosti lektorů dramatické výchovy z realizovaného týdenního seznamovacího kursu a ročního dramatického projektu, který vyústil v divadelní představení, které bylo realizováno v prostorách MG v roce 2005. Text je doplněn o reflexe studentů z uvedených akcí. The article explores the possibility to include blind students into the main stream of education by means of drama education methods. It presents the practical experience of drama education assistants from a one-week meeting course and one-year drama project, which resulted in a theatre performance carried out in MG in 2005. The text is accompanied by comments of the participants.
dcterms:title
Poznávání světa nevidomých pomocí metod dramatické výchovy Poznávání světa nevidomých pomocí metod dramatické výchovy How the Blind encounter the World trough Drama Education
skos:prefLabel
How the Blind encounter the World trough Drama Education Poznávání světa nevidomých pomocí metod dramatické výchovy Poznávání světa nevidomých pomocí metod dramatické výchovy
skos:notation
RIV/00216224:14410/07:00022853!RIV08-MSM-14410___
n3:strany
891-896
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622421)
n3:dodaniDat
n8:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n15:7486839 n15:4342682
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
443222
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/07:00022853
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
drama education theatre education participative theatre theatre project inclusion
n3:klicoveSlovo
n10:drama%20education%20theatre%20education%20participative%20theatre%20theatre%20project%20inclusion
n3:kontrolniKodProRIV
[758806E9D769]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
School and Health
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2007
n3:tvurceVysledku
Remsová, Lenka Pavlovská, Marie
n3:typAkce
n21:WRD
n3:zahajeniAkce
2006-01-01+01:00
n3:zamer
n16:MSM0021622421
s:numberOfPages
6
n7:hasPublisher
MU
n18:isbn
978-80-210-4374-9
n6:organizacniJednotka
14410