This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00031619%21RIV10-MSM-14410___/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00031619%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá otázkami literární výchovy na základní škole po schválení nového kurikula - Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Je uvedeno sedm oblastí problematiky, které vyplynuly z analýzy obsahu dokumentu: terminologie, školní vzdělávací programy, vzdělávací strategie ve vztahu ke klíčovým kompetencím, čítanky, vertikální a horizontální struktura kurikula a průřezová témata. Všechny tyto - ne zcela nové - okruhy otázek mají za nového kurikulárního stavu nový význam pro didaktiku literární výchovy a přípravu budoucích učitelů. The paper deals with some questions of literary education at basic schools after certyfying new curriculum - General Educational Programme for Basic Education. Seven subjects - which follow from analysis of curriculum - are mentioned: terminology, the school educational programmes, educational strategies in relation with the key competences, readers, vertical and horizontal structures of the curriculum and the cross-section themes. All these - not quite new - subjects have new importance for the methodology of literary education, for the preparation of intending teachers in actual curricular context. Příspěvek se zabývá otázkami literární výchovy na základní škole po schválení nového kurikula - Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Je uvedeno sedm oblastí problematiky, které vyplynuly z analýzy obsahu dokumentu: terminologie, školní vzdělávací programy, vzdělávací strategie ve vztahu ke klíčovým kompetencím, čítanky, vertikální a horizontální struktura kurikula a průřezová témata. Všechny tyto - ne zcela nové - okruhy otázek mají za nového kurikulárního stavu nový význam pro didaktiku literární výchovy a přípravu budoucích učitelů.
dcterms:title
Literary education at basic school in the context of new curriculum Literární výchova na základní škole v kontextu kurikulární reformy českého školství Literární výchova na základní škole v kontextu kurikulární reformy českého školství
skos:prefLabel
Literary education at basic school in the context of new curriculum Literární výchova na základní škole v kontextu kurikulární reformy českého školství Literární výchova na základní škole v kontextu kurikulární reformy českého školství
skos:notation
RIV/00216224:14410/06:00031619!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n6:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n8:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8692238
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
483446
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/06:00031619
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
literary education; curriculum; terminology; educational programmes; educational strategies; key competences; readers; cross-section themes
n3:klicoveSlovo
n4:terminology n4:cross-section%20themes n4:educational%20programmes n4:readers n4:key%20competences n4:educational%20strategies n4:literary%20education n4:curriculum
n3:kontrolniKodProRIV
[9CB020BC4F0C]
n3:mistoKonaniAkce
Ružomberok
n3:mistoVydani
Ružomberok
n3:nazevZdroje
Oborová didaktika pri príprave učiteľa materinského a cudzieho jazyka
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2006
n3:tvurceVysledku
Zítková, Jitka
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2006-01-01+01:00
s:numberOfPages
12
n13:hasPublisher
FF KU v Ružomberoku
n5:isbn
80-8084-082-2
n18:organizacniJednotka
14410