This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00018319%21RIV10-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00018319%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V našem příspěvku chceme poukázat na dramaterapeutický dopad některých cvičení používaných v dramatické výchově, zvláště pak Divadla Fórum. Na základě naší praxe učitelů dramatické výchovy jsme došli k závěru, že dramaterapie může napomáhat nejen nemocným, ale i zdravým jedincům. Definici zdravého a nemocného jedince nečerpáme z žádné odborné literatury, jedná se pouze o naše vnímání těchto pojmů. Dnešní škola je výrazně jiná než před rokem 1989, musí řešit problémy např. zařazení jedince do skupiny, problém drog, šikany, krádeží. K řešení těchto problémů mohou napomoci metody dramatické výchovy a dramaterapie, což dokumentujeme příklady realizovaných cvičení užívaných v dramatické výchově a využitím představení Divadla Fórum jako dramaterapeutické metody pro jedince i třídní kolektiv. I our contribution we would like to describe the drama-therapeutic influence of some games used in drama education, especially in the Theatre Forum. On the basis of our experience as drama education teachers we came to the conclusion, that drama therapy can help not only ill but also healthy individual. The definition of the ill and heathy individual is not taken from any technical litarature, we use purely our concept of the terms. The school nowadays is quite different than it was before the year 1989, it is forced to solve the problems of acceptation of the individual into a group, drug problems, bullying, stealing etc. Solutions to these problems could be found in drama education and drama therapy, which we are trying to prove in the examples of exercises used in drama education and by the means of the Theatre Forum as a drama-therapeutic method for individuals as well as a class. Klíčová slova: dramatická výchova, dramaterapie, zdravý a nemocný jedinec, Divadlo Fórum, klima třídy, hry a cvičení V našem příspěvku chceme poukázat na dramaterapeutický dopad některých cvičení používaných v dramatické výchově, zvláště pak Divadla Fórum. Na základě naší praxe učitelů dramatické výchovy jsme došli k závěru, že dramaterapie může napomáhat nejen nemocným, ale i zdravým jedincům. Definici zdravého a nemocného jedince nečerpáme z žádné odborné literatury, jedná se pouze o naše vnímání těchto pojmů. Dnešní škola je výrazně jiná než před rokem 1989, musí řešit problémy např. zařazení jedince do skupiny, problém drog, šikany, krádeží. K řešení těchto problémů mohou napomoci metody dramatické výchovy a dramaterapie, což dokumentujeme příklady realizovaných cvičení užívaných v dramatické výchově a využitím představení Divadla Fórum jako dramaterapeutické metody pro jedince i třídní kolektiv.
dcterms:title
Využití dramaterapie v dramatické výchově Využití dramaterapie v dramatické výchově Dramaterapie in Drama Education
skos:prefLabel
Využití dramaterapie v dramatické výchově Využití dramaterapie v dramatické výchově Dramaterapie in Drama Education
skos:notation
RIV/00216224:14410/06:00018319!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622406), Z(MSM0021622421)
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:7486839 n8:4342682
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
507847
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/06:00018319
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
drama education drama therapy ill and healthy individual Theatre Forum atmosphere in the class games and exercises
n3:klicoveSlovo
n21:drama%20education%20drama%20therapy%20ill%20and%20healthy%20individual%20Theatre%20Forum%20atmosphere%20in%20the%20class%20games%20and%20exercises
n3:kontrolniKodProRIV
[16FD628CC027]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
VI. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a I. Dramaterapeutická konfeence
n3:obor
n12:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2006
n3:tvurceVysledku
Remsová, Lenka Pavlovská, Marie
n3:typAkce
n7:EUR
n3:zahajeniAkce
2005-01-01+01:00
n3:zamer
n17:MSM0021622406 n17:MSM0021622421
s:numberOfPages
162
n11:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n18:isbn
80-244-1264-0
n13:organizacniJednotka
14410