This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032637%21RIV10-MSM-14410___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032637%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti. Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
dcterms:title
Equality in the classroom practice Equality in the classroom practice
skos:prefLabel
Equality in the classroom practice Equality in the classroom practice
skos:notation
RIV/00216224:14410/05:00032637!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n10:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:9984852
n3:druhVysledku
n17:C
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
520458
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/05:00032637
n3:jazykVysledku
n16:eng
n3:klicovaSlova
priorities of education; divrsity in the classroom; Objectives of the educational systems; effective schooling for all
n3:klicoveSlovo
n4:priorities%20of%20education n4:effective%20schooling%20for%20all n4:divrsity%20in%20the%20classroom n4:Objectives%20of%20the%20educational%20systems
n3:kontrolniKodProRIV
[4A66DC562F14]
n3:mistoVydani
Wien
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
150
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2005
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra Kregcjk (Hg.), Konrad
s:numberOfPages
8
n12:hasPublisher
Lit Verlag
n18:isbn
3-8258-8939-4
n5:organizacniJednotka
14410