This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032636%21RIV10-MSM-14410___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032636%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
School based discipline policy influences the effectivity of teaching and learning processes. All participants of school system should follow the same rules for establishing of the framework for school discipline policy. Školní politika kázně ovlivňuje efektivitu výuky u všech žáků. Vytváření rámce pro chování žáků podléhá pravidlům, platným pro všechny účastníky vzdělávacího procesu. Především při edukaci žáků s problémy v chování jsou metody podorované kázně dlouhodobě účinné. Školní politika kázně ovlivňuje efektivitu výuky u všech žáků. Vytváření rámce pro chování žáků podléhá pravidlům, platným pro všechny účastníky vzdělávacího procesu. Především při edukaci žáků s problémy v chování jsou metody podorované kázně dlouhodobě účinné.
dcterms:title
Kázeňská politika školy School discipline policy Kázeňská politika školy
skos:prefLabel
Kázeňská politika školy School discipline policy Kázeňská politika školy
skos:notation
RIV/00216224:14410/05:00032636!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n9:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n13:9984852
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
526639
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/05:00032636
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
school discipline policy; differentiation; effectivity of teaching; support in education
n3:klicoveSlovo
n4:differentiation n4:support%20in%20education n4:school%20discipline%20policy n4:effectivity%20of%20teaching
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[C7095C6F085D]
n3:nazevZdroje
Komenský
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n3:svazekPeriodika
3/2005
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
s:issn
0323-0449
s:numberOfPages
5
n17:organizacniJednotka
14410