This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013982%21RIV10-MSM-14410___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013982%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
This study presents outputs of the pilot version of the coping questionare, which is focused on possible problems in the family, school and with peers. This questionare alows identify the types of the problems, its subjective meanings and the coping strategy. Social status in the clasroom was measured by SORAD questionare. Results iterpreting coping strategy as part of the multidimensonal resources of the social status. Příspěvek pracuje s pilotní verzí dotazníku pro zjišťování struktury zvládání zátěže ve třech různých životních kontextech v rodině, ve škole a v kontaktu s vrstevníky. Metoda umožňuje identifikovat vztah mezi typem a mírou prožívaných problémů a stylem jejich zvládání. Formou předběžného sdělení seznamujeme i s porovnáním výsledků s další potenciálně významnou proměnnou sociální pozicí účastníka výzkumu ve školní třídě, zjišťovanou pomocí rozšířené verze metody SORAD. Závěrem se zabýváme možnostmi podrobnější konceptualizace zvládání zátěže s ohledem na sociální pozici jako aspekt jeho široce kontextuálního charakteru. Příspěvek pracuje s pilotní verzí dotazníku pro zjišťování struktury zvládání zátěže ve třech různých životních kontextech v rodině, ve škole a v kontaktu s vrstevníky. Metoda umožňuje identifikovat vztah mezi typem a mírou prožívaných problémů a stylem jejich zvládání. Formou předběžného sdělení seznamujeme i s porovnáním výsledků s další potenciálně významnou proměnnou sociální pozicí účastníka výzkumu ve školní třídě, zjišťovanou pomocí rozšířené verze metody SORAD. Závěrem se zabýváme možnostmi podrobnější konceptualizace zvládání zátěže s ohledem na sociální pozici jako aspekt jeho široce kontextuálního charakteru.
dcterms:title
Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě Coping strategies in early adolescence and its influence to the social status in the clasroom Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě
skos:prefLabel
Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě Coping strategies in early adolescence and its influence to the social status in the clasroom Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě
skos:notation
RIV/00216224:14410/05:00013982!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n12:Z
n3:aktivity
Z(AV0Z70250504), Z(MSM0021622406)
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:6467369 n8:1842439 n8:7013582
n3:druhVysledku
n18:A
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
535137
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/05:00013982
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
coping; coping strategies; clasroom; social statutus
n3:klicoveSlovo
n7:coping%20strategies n7:social%20statutus n7:coping n7:clasroom
n3:kodPristupu
n9:L
n3:kontrolniKodProRIV
[4A3DF538B2AA]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nosic
2005 Scociální procesy
n3:objednatelVyzkumneZpravy
konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV
n3:obor
n6:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2005
n3:tvurceVysledku
Kohoutek, Tomáš Ježek, Stanislav Mareš, Jan
n3:verzeVyzkumneZpravy
VIII. Sociální procesy a osobnost
n3:zamer
n13:AV0Z70250504 n13:MSM0021622406
n17:organizacniJednotka
14410