This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012895%21RIV10-GA0-14410___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012895%21RIV10-GA0-14410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
The paper provides an analysis of intervening behaviorof teacher trainers of future primary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities. Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU. Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU.
dcterms:title
Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
skos:prefLabel
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
skos:notation
RIV/00216224:14410/05:00012895!RIV10-GA0-14410___
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GA406/03/1349)
n3:dodaniDat
n10:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n5:1128523 n5:7218877
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
525481
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/05:00012895
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
intervening behavior; teacher trainer; primary school; professional competencies; theoretical background
n3:klicoveSlovo
n4:professional%20competencies n4:teacher%20trainer n4:theoretical%20background n4:primary%20school n4:intervening%20behavior
n3:kontrolniKodProRIV
[0210B06BD560]
n3:mistoKonaniAkce
Pedagogická fakulta MU Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n16:GA406%2F03%2F1349
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2005
n3:tvurceVysledku
Filová, Hana Horká, Hana
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2005-12-09+01:00
s:numberOfPages
13
n12:hasPublisher
Masarykova univerzita
n6:isbn
80-210-3884-5
n17:organizacniJednotka
14410